عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۷۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های آخر هفته این مسجد برای منتظران گفت: در روز سه‌شنبه ۲۹ مردادماه، بعد از نماز عصر مراسم جشن روز غدیرخم با مدیحه‌سرایی سیدجواد میرجعفری برگزار خواهد شد.

عقیق:حجت‌الاسلام یاسین حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های پایان هفته این مکان مقدس برای منتظران و عاشقان امام زمان (عج) گفت: مسجد مقدس جمکران هر هفته از روز سه‌شنبه میزبان خیل عظیمی از عاشقان و منتظران امام زمان(عج) است که در این هفته باتوجه به مصادف بودن عید غدیر خم با روز سه‌شنبه برنامه‌‌‌های فرهنگی و مذهبی مسجد متناسب با این مناسبت برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: مسجد مقدس جمکران از روز سه‌شنبه میزبان خیل عظیم عاشقان امام مهدی(عج) خواهد بود و در این راستا بعد از نماز عصر مراسم جشن روز غدیر خم با مدیحه‌سرایی سید جواد میرجعفری برگزار خواهد شد.

حسین آبادی با اشاره به برنامه‌های دیگر روز سه‌شنبه ۲۹ مردادماه تصریح کرد: برنامه آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و مراسم دعای توسل نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام میرشفیعی و قرائت دعای سید علی حسینی‌نژاد برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: برنامه‌های مسجد جمکران در روز پنجشنبه ۳۱ مردادماه با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و مراسم دعای کمیل نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام ماندگاری و قرائت دعای مهدی حیدرزاده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در روز جمعه نیز برنامه‌های ویژه‌ای در مسجد جمکران برای منتظران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌ها در این روز با قرائت دعای عهد در ساعت ۵:۴۵ آغاز می‌شود و مراسم دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام میردامادیان و قرائت دعای محمدرضا غلامرضازاده برگزار خواهد شد.

حسین‌آبادی افزود: پایان بخش برنامه‌های هفتگی این مسجد در روز جمعه یک شهریورماه، قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۹ خواهد بود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: این مسجد از عید قربان تا عید مباهله برنامه‌های ویژه‌ای با رویکرد امامت و ولایت برگزار می‌کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین