عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: آفت کار مدیران ما ترافیک جلسات است که فرصت تفکر و برنامه‌ریزی را از آنان گرفته است. باید اندکی فرصت و فراغت بیشتری برای فکر کردن در حوزه کاری خود داشته باشیم.

عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، در جمع مسئولان استانی، با انتقاد از تعدد جلسات مدیران ادارات، اظهار کرد: باید بپذیریم مسئولان ما دچار روزمرگی شده‌اند و جلسات پی‌درپی سبب روزمرگی شده است؛ به‌گونه‌ای که گاهی فرصت فکر کردن ندارند که در حوزه کاری خود چه‌کار کنند.

وی اضافه کرد: مدیران این همه ساعت را صرف جلسه کردن زیبنده و شایسته نیست، زیرا اگر در همین مدت در حوزه کاری خود فکر کنند کارایی بیشتری خواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: آفت کار مدیران ما ترافیک جلسات است که فرصت تفکر و برنامه‌ریزی را از آنان گرفته است. باید اندکی فرصت و فراغت بیشتری برای فکر کردن در حوزه کاری خود داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از مشکلات اجتماعی، اظهار کرد: بر اساس آمار اعلام شده در استان ما سرقت‌های خرد افزایش یافته است. مسئولان باید این موضوع را ریشه‌یابی کنند، زیرا معلوم است این افراد در زندگی روزمره خود دچار مشکل و بن‌بست هستند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی کارهای خوبی صورت گرفته و برکت‌های انقلاب زیاد است، ولی در اقتصاد کُمیت ما لنگ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: این‌همه منابع طبیعی و انسانی داریم که در دنیا بی‌نظیر است، اما نتوانسته‌ایم در عمل کاری کنیم که از این منابع بهره کافی را ببریم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید رسانه‌ها فضای شفافی را تولید کنند تا مسئولان دردها را بشناسند، زیرا شناخت درد نیمی از درمان است و در ادامه ریشه‌ای برخورد کرده و معالجه کنیم نه اینکه به مُسکن بسنده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در راستای رفع مشکلات اقتصادی باید سخنان رهبری را نقشه راه خود قرار دهیم، اظهار کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند در اقتصاد ۲۰ اشکال داریم باید این ۲۰ عیب اقتصاد را حلاجی و تحلیل کرده، راهکارهای رهبری را دیده و اجرایی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در این راستا برخورد شعاری و پلاکاردی مشکلی را حل نمی‌کند، زیرا تا وقتی این‌گونه باشیم در اقتصاد خود فلج هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با ریاضتی و رفاقتی فرق می‌کند، اظهار کرد: متأسفانه دلارهای چهار و ۲۰۰ تومانی در اقتصاد رفاقتی مصرف شد و اقتصاد مقاومتی گم شد؛ درنتیجه مشکلات اقتصادی موجود آن گونه که باید و شاید رفع نشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین