عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۵۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به شکل‌گیری جنبش‌های عفیفانه در جهان گفت: برخلاف تلاش‌های دشمنان اسلام، حجاب و عفاف گفتمان آینده جهان خواهد بود.

عقیق:مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان گفت: حجاب و عفاف گفتمان آینده جهان خواهد بود.

اصلانی اظهار داشت: پوشش و زندگی عفیفانه از فطرت انسان نشأت می‌گیرد و انقلاب اسلامی ایران توانست به ظهور و بروز این امر فطری کمک کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از دشمنان اسلام در تلاشند تا این پیام فطرت بشری را که ارمغان جمهوری اسلامی برای جهان است، به گوش جهانیان نرسد، ابراز داشت: با وجود تلاش‌های مذبوحانه این افراد، این گفتمان هر روز در حال بسط پیدا کردن در جهان است.

رئیس بسیج جامعه زنان با تأکید بر روند رو به رشد و گسترش عفاف و حجاب در جهان به شکل‌گیری جنبش‌های عفیفانه‌ زنان در جهان اشاره کرد و گفت: جهانیان در حال رسیدن به این بلوغ فکری هستند که حجاب و عفاف بنیان خانواده و بشریت را تحکیم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ممنوعیت دست دادن زن و مرد در کشور انگلستان که چندی پیش مطرح شد، تشکیل بیمارستان‌های مخصوص زنان، جداکردن واگن‌های زنان و مردان در قطارهای شهری و... از جمله اتفاق کوچک و بزرگ در این زمینه هستند که نشانگر رشد هر روزه گفتمان عفاف و حجاب در جهان است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین