عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
رئیس ستاد هماهنگی‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران گفت: در روز عید غدیر خم به منظور آشناسازی کودکان و نوجوانان با واقعه بزرگ غدیرخم، همایش بچه‌های غدیر در ۱۳۰۰ مسجد استان تهران برگزار خواهد شد.

عقیق:حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان، رئیس ستاد هماهنگی‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده مساجد استان تهران در ایام دهه ولایت و امامت اظهارداشت: امسال با همکاری هیأت رزمندگان اسلام، بناست ۲۲۰ کاروان شادی غدیر شامل ۱۱۰ کاروان در شهر تهران و ۱۱۰ کاروان در شهرستان‌های استان تهران برپا شود.

حضور کاروان شادی غدیر در ۱۱۰۰ نقطه تهران

وی با اشاره به اینکه هرکدام از این کاروان‌ها در ۵ نقطه حضور خواهند یافت که مجموعاً شامل ۱۱۰۰ نقطه است، تصریح کرد: این کاروان‌ها حرکت خود را از مساجد استان تهران آغاز خواهند کرد و با این هدف که جشن ولایت و امامت امیرالمومنین(ع) را برای غیر از مسجدی‌ها نیز برگزار کنند، در مکان‌های پرفت‌وآمد شهر مانند بوستان‌ها، ایستگاه‌های مترو، مراکز خرید، خیابان‌ها و ... حضور خواهند یافت.

قدیریان اضافه کرد: در این کاروان‌ها یک روحانی برای امر پرده‌خوانی، یک مداح نوجوان و مدیر کاروان حضور دارد که جوایز و پذیرایی‌هایی را نیز برای مردم به همراه خواهند داشت.

برگزاری همایش خادمان غدیر در ۱۶ مردادماه

رئیس ستاد هماهنگی‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با بیان اینکه همایش خادمان غدیر در روز چهارشنبه ۱۶ مردادماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۱۷ در محل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تهران با سخنرانی آیت‌الله صدیقی مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر و با حضور مسئولان کانون‌های مساجد به عنوان مدیران کاروان‌های شادی غدیر به منظور هماهنگی برنامه‌های این کاروان‌ها برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن بندگی در مساجد تهران

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده مساجد در دهه ولایت و امامت گفت: در روز عرفه برنامه‌ریزی شده است تا دعای عرفه در مساجد تهران قرائت شود و همچنین بناست جشن بندگی در روز عید قربان و در مساجد برگزار کننده نماز این عید برگزار شود.

قدیریان افزود: در روز میلاد امام هادی (ع) نیز برنامه قرائت زیارت جامعه کبیره در مساجد تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش بچه‌های غدیر در ۱۳۰۰ مسجد تهران

رئیس ستاد هماهنگی‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در پایان با بیان اینکه در شب و روز عید غدیر ویژه برنامه‌هایی در مساجد برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در روز عید غدیر خم به منظور آشناسازی کودکان و نوجوانان با واقعه بزرگ غدیرخم، همایش بچه‌های غدیر در ۱۳۰۰ مسجد استان تهران که دارای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند، برگزار خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین