عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
سازمان بسیج مداحان کشور در پی درگذشت مداح ارزشی اهل بیت(ع) حاج محمدباقر منصوری پیام تسلیت صادر کرد.

عقیق:سازمان بسیج مداحان و مدیران هیات مذهبی کشور،‌ در پی درگذشت مداح ارزشی اهل بیت(ع) حاج محمدباقر منصوری پیام تسلیت صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ

در آن نفس که بمیرم در آروزی تو باشم / به آن امید  دهم جان که خاک کوی تو باشم

در گذشت مداح با اخلاص اهل‌بیت علیه‌السلام، حاج محمدباقر منصوری اردبیلی را به خانواده آن محروم و جامعه مداحان و ستایشگران  اهل بیت(ع) به خصوص مداحان آذری زبان  تسلیت عرض می‌کنیم.

این مداح بصیر و ولایت‌مدار همواره با اجراهای اثربخش و معرفت‌افزا تأثیر شگرف در مخاطبین خود و تحولی عمیق ایجاد می‌کرد، اجرای اخیر این مداح دل‌سوخته آل‌الله در سالروز میلاد حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در محضر رهبر معظم انقلاب، کمر استکبار را شکاند و لرزه به جان استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل انداخت. ضایعه درگذشت این مداح ولایت‌مدار غیرقابل جبران و تأسف برانگیز است. ان‌شاءلله پروردگار متعال روح این ستایشگر ارزشی و انقلابی را با ارواح مطهر حضرات معصومین علیه‌السلام و به‌ویژه سید و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین محشور فرماید.

همچنین برای بازماندگان آن مرحوم اجر جزیل و صبر جمیل آرزومندیم و به‌ویژه به مداحان آذری‌زبان که همواره الگو و پرچمدار عرض ارادت و توسل به اهل‌بیت (ع) هستند، تسلیت عرض می‌کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین