عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
جمعی از مداحان و ستایشگران اهل بیت علیهم‌السلام طی بیانیه‌ای هتک حرمت سرزمین مقدس کربلای معلی را محکوم کردند.

عقیق:جمعی از مداحان و ستایشگران اهل بیت علیهم السلام  در خصوص هتک حرمت سرزمین مقدس کربلای معلی بیانیه‌ای صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

(کربلا... پاکترین بقعه روی زمین و دارای عظیم‌ترین حرمت‌هاست ... ) پیامبر اکرم (ص) کامل الزیارات ص ۲۶۴

حادثه‌ای تلخ و ناگوار و حرکتی موذیانه و مذبوحانه در جوار حرم ملکوتی و آسمانی سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب پاک و باوفای ایشان یعنی کربلای معلی که قدمگاه و زیارتگاه پیامبران‌الهی و محل نزول ملائکه آسمانی و نزول اجلال و برکات حضرت حق جل‌وعلی است، قلب مطهر بقیه‌الله‌الاعظم ارواحناله الفدا و دلسوختگان و عاشورائیان عاشق و دلباخته سیدالشهدا علیه‌السلام را در سراسر جهان جریحه‌دار وعزادار کرد.

اجرای رقص و آواز توسط زنان رقاصه در ورزشگاه کربلا به بهانه افتتاحیه مسابقات فوتبال غرب آسیا، چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟  آیا این‌گونه حرکات یزیدی و ابوسفیانی در شأن کربلای معلی است؟ آنچه مسلم است، دست‌هایی آلوده در پشت پرده با هدف قداست‌شکنی و اباحه‌گری و اختلاف‌افکنی بین شیعیان مشغول کار شبانه‌روزی هستند و از اندک سستی و سهل انگاری، کمال سوءاستفاده را خواهند کرد. سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل به صورت دائم و بی‌وقفه در جهت ایجاد نقار، اختلاف و ترویج بی بندو‌باری در بین مسلمانان در حال فعالیتند.گرچه مسئولین امر در عراق، به خاطر این حرمت شکنی عذرخواهی کرده‌اند، ولی به نظر می‌رسد باید با ریشه‌یابی مناسب و تحقیقات لازم، مسببان و خاطیان به اشد مجازات محکوم و این‌گونه اقدامات در نطفه خفه شود.

ملت مقاوم و بصیر عراق که عاشق و پاکباخته اهل بیت علیهم‌السلام و به‌ویژه امام حسین علیه‌السلام هستند و هرساله با شور و حال وصف‌ناپذیر، میزبان میلیون‌ها زائر اربعین حسینی بوده و شاهد بزرگترین اجتماع بشری در طول تاریخ حول محور ارادت به سیدالشهدا علیه‌السلام هستند، هرگز اجازه نخواهند داد حریم مطهر کربلای‌معلی و جوار ملکوتی سید جوانان اهل بهشت به لوث اقدامات تعفن برانگیز فرهنگ غربی و لیبرالیستی آلوده شود و قطعاً هرگونه اقدام و جریان ضد فرهنگ عاشورا و اهل‌بیت علیهم‌السلام را تحمل نکرده و نخواهند کرد.

جامعه ستایشگران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در ایران اسلامی، ضمن اعلام همبستگی با ملت استکبار ستیز عراق، اعلام می‌دارد هرگونه حرمت‌شکنی حریم اهل بیت علیهم‌السلام محکوم است و قداست و شرافت اماکن مقدس به‌ویژه عتبات‌عالیات که مورد تکریم و احترام جمیع شیعیان جهان است، باید به صورت  خاص مورد توجه و حراست بیش از پیش قرار گیرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین