عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۱۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲
رئیس ستاد هماهنگی‌ کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان تهران گفت: همایش ‌«خادمان غدیر» هفته آینده به منظور توجیه و هماهنگی مدیران کاروان‌های شادی غدیر برگزار خواهد شد.

عقیق:حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان، رئیس ستاد هماهنگی‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در گفت‌وگویی اظهارداشت: امسال از سوی کمیته کاروان شادی غدیر بناست در مجموع ۱۱۰ کاروان در شهر تهران برپا شود که این کاروان‌ها در مساجد، بوستان‌ها، میادین و هر نقطه‌ای که جشن غدیر را برگزار کنند حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کاروان‌های شادی غدیر امسال برعهده مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، تصریح کرد: بناست در هفته آتی با همکاری هیأت رزمندگان اسلام و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تهران، همایش ‌«خادمان غدیر» به منظور توجیه و هماهنگی مدیران کاروان‌های شادی غدیر برگزار شود.

قدیریان افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها ۱۱۰ برنامه جشن در ۱۱۰ مسجد همزمان با ایامه دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد و مبلغان، ذاکران و مداحان اهل بیت (ع) برای برگزاری جشن غدیر در این مساجد حضور پیدا می‌کنند.

براساس این گزارش، کاروان شادی غدیر هرسال در ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیرخم در شهرها و روستاهای استان تهران به اجرای برنامه شامل؛ پخش مولودی و سرود، روایتگری غدیر توسط روحانی کاروان، مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی مداحان نوجوان، توزیع کیک و شکلات، توزیع هدایای کودکان و توزیع بسته متبرکه حرم امام رضا(ع) می‌پردازد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین