عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۱۳۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷
حجت الاسلام صفایی، معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت ملایر هنگام امر به معروف و نهی از منکر چند نفر از اراذل و اوباش که مزاحم یک بانوی ملایری شده بودند، توسط آنان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

عقیق:حجت الاسلام صفایی، معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت ملایر هنگام امر به معروف و نهی از منکر  چند نفر از اراذل و اوباش که مزاحم یک بانوی ملایری شده بودند، توسط آنان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مصدوم شد.

در این رابطه حجت الاسلام عباس موسیوند مسئول دفتر مدیریت حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با محکوم کردن این حرکت، گفت: عصر روز پنج شنبه زمانی که عده ای از اراذل و اوباش در صدد ایجاد مزاحمت برای یک خانم رهگذر بودند، حجت الاسلام صفایی، معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت ملایر با عمل به وظیفه شرعی خود زمانی که قصد امر به معروف و نهی از منکر این افراد را داشت، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مسئول دفتر مدیریت حوزه علمیه استان همدان افزود: این افراد بعد از آسیب زدن به این روحانی آمر به معروف از محل متواری شدند، اما نیروهای انتظامی و دادستانی خبر از شناسایی ضارب داده اند.

حجت الاسلام موسیوند با اشاره به وضعیت جسمانی حجت الاسلام صفایی، خاطرنشان کرد: حال عمومی معاون پژوهش مدرسه سفیران هدایت ملایر خوب است و اما اثرات این ضرب وشتم بر بدن وی مانده است و در حال حاضر در منزل دوره نقاهت خود را سپری می کند.

گفتنی است، هفته گذشته نیز در مشکین دشت کرج یکی از طلاب آمر به معروف مورد ضرب و شتم عده ای از اراذل و اوباش قرار گرفته بود که با هوشیاری مردم و پلیس به سرعت دستگیر شدند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین