عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۰۳۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
در آستان امام زاده قاضی الصابر(ع)
تاکید رهبر انقلاب بر موضوع خانواده برگزار کنندگان این کلاس ها را مصمم کرد ضمن برپایی کلاس های مداحی و آشنایی با تاریخ برای نوجوانان ، فضایی را نیز برای آموزش تربیت دینی ویژه بانوان با موضوعاتی مثل خانواده متعالی و زندگی بهتر، تربیت فرزند، تعامل زوجین در خانه تدارک ببینند .

عقیق: چند روزی است کلاس های مداحی حاج میثم مطیعی در آستان مقدس امام زاده قاضی الصابر(ع) ده ونک تهران آغاز شده است.

هدف اولیه این کلاس ها که برای دانش آموزان مقطع اول تا ششم ابتدایی برگزار می شود تحقق بخشیدن به توصیه سال گذشته رهبر معظم انقلاب به مداحان است.

ایشان در سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) در دیدار با مداحان با اشاره به اهمیت موضوع خانواده فرمودند : بخصوص من تکیه میکنم در این برهه‌ی از زمان روی مسئله‌ی خانواده تکیه کنید. دشمن نه دشمن ایران یا دشمن انقلاب؛ دشمن بشریّت تصمیم گرفته که نظام خانواده را در بین بشر از بین ببرد.

تکیه بر همین بیانات بود که برگزار کنندگان این کلاس ها را مصمم کرد ضمن برپایی کلاس های مداحی و آشنایی با تاریخ  برای نوجوانان ، فضایی را نیز برای آموزش تربیت دینی ویژه بانوان تدارک ببینند .

بر همین اساس همزمان با برپایی کلاس برای نوجوانان ، مادران نیز پای مباحث تربیتی و اعتقادی با موضوعاتی چون: خانواده متعالی و زندگی بهتر، تربیت فرزند، تعامل زوجین در خانه که توسط خانم دکتر واعظی طرح می شود می نشینند.

نکته حائز اهمیت ، حضور خانواده هایی از نقاط مختلف تهران و حتی شهرستان های اطراف تهران در این کلاس هاست.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین