عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۷۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
حجت‌الاسلام کفیل کارشناس مذهبی، با اشاره به جایگاه ائمه اطهار (ع) نزد خداوند، از مرتبه بالای بانویی بزرگوار در بهشت گفت.

عقیق:شرط اول آنکه ما بتوانیم ولایت ائمه اطهار (ع) را بپذیریم، شناخت نسبت به آن حضرات است. معرفتی که با پرداختن به سیره اهل بیت (ع) و ذریه‌ آنها بدست می‌آید.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق کفیل خطیب و کارشناس امور دینی، در گفت‌وگویی دراین باره اظهار کرد: هر بار که روز میلاد یکی از ائمه اطهار (ع) می‌رسد، انسان دلش می‌خواهد با آن مولود ارتباط برقرار کند. اما شرط اول ارتباط شناخت از آن امام است.

حضرت فاطمه معصومه (س) بعد از  امامان معصوم (ع) بالاترین مرتبه را در بین اولیای الهی دارند. فاطمه ای که وقتی دختر بچه‌ای کوچک بود، پدر بزرگوارشان سه مرتبه فرمودند: «کاظم به فدای چنین عزیزی!» فاطمه ای که از سه امام بزرگوار بر زیارت قبرشان تاکید و سفارش شده است. 

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ائمه اطهار (ع) نزد خداوند درباره مقام حضرت معصومه (س) گفت: مدیریت بهشت با حضرت معصومه (س) است. هرکه بخواهد در بهشت رشد پیدا کند، باید با این معصوم انس پیدا کند. او تنها بانویی است در بهشت که حرمش کنار حرم پیامبر و خداوند قرار دارد. 

در ادامه مصاحبه کامل حجت الاسلام والمسلمین کفیل را در فیلم زیر مشاهده کنید:

تعداد بازدید : 80
 
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید حسین گوهریان
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
عقیق این داستان های خیالی را از کدام منابع استخراج می نمایید؟ شما را به خدا برید دنبال یه کار دیگر و با دین خدا بازی نکنید
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین