عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
طلبه میانماری:
طلبه میانماری با اشاره به خاطرات خود از دوران مسیحی بودنش، گفت: امروز به جای زانو زدن در کنار مجسمه های کلیسا، امروز به زیارت امام معصوم می روم و توانستم هدف و جایگاه وجودی خود را در دنیا پیدا کنم.

عقیق:رخساره شمس الدی، از طلاب فارغ التحصیل جامعة المصطفی از کشور میانمار، در مراسم تکریم و معارفه مدیران جامعه المصطفی مشهد، با بیان اینکه من در خانواده متعصب مسیحیت بزرگ شدم و همسایگان من بانوان راهبه بودند، درباره خاطرات و سختی هایی که در مسیرشناخت اسلام و انتخاب این دین و مذهب تشیع گفت و افزود: آنچه که در دین اسلام یافتم، خدایی بود که از رگ گردن به من نزدیک تر است و اگر گناهی کردم به جای اعتراف در گوشه ی کلیسا برای کشیش، با خدای که ستار العیوب در میان می گذارم.

وی ادامه داد: از آن روزی که اطرافیان مسیحی من متوجه گرایش من به اسلام و حضور در ایران شدند، گروه گروه بانوان راهبه به سراغ من می آمدند و مرا نصیحت می کردند که خطای بزرگی دچار شده ام.

طلبه میانماری ضمن تقدیر از فعالیت های جامعه المصطفی در نشر معارف اسلام ناب گفت: به جای زانو زدن در کنار مجسمه های کلیسا، امروز به زیارت معصومین(ع) می روم و توانستم هدف و جایگاه وجودی خود را در دنیا پیدا کنم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
1
برو ای گدای مسکین در خانه خدا زن ...
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین