عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۵۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اعلام تدارک گسترده این مسجد ویژه دهه کرامت، گفت: برنامه‌های این دهه با محور خانواده و ازدواج آسان انجام و در مراسمی از خادمان شاخص در حوزه خانواده در اعتاب مقدس تقدیر می‌شود.

عقیق:حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی درباره برنامه‌های مسجد مقدس جمکران ویژه ایام دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت در این مکان مقدس باموضوع خانواده و ازدواج آستان پی‌گیری می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: از روز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها که روز دختر نام دارد تا روز ولادت امام رضا (علیه‌السلام)، تمام برنامه‌ها اعم از برگزاری نشست، همایش، جشنواره، سخنرانی و نمایشگاه در راستای تبیین اهمیت خانواده و ازدواج آسان و پرهیز از سخت‌گیری در این سنت مقدس انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، همزمان با دهه کرامت و به همت کارگروه «ارشاد و خانواده» اجلاسیه اعتاب مقدس که مسئولیت آن به مسجد مقدس جمکران واگذار شده، همایش تقدیر از خادمان خانواده در اعتاب ایران اعم از مشهد مقدس، شاهچراغ(علیه‌السلام)، عبدالعظیم حسنی(علیه‌السلام) و حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها)، مسجد مقدس جمکران و نیز آستان‌های سراسر کشور تقدیر به عمل می‌آید.

حسین‌آبادی درباره تعداد و نحوه گزینش این خادمان، بیان کرد: کارگروه از اعتاب مقدسه درخواست معرفی خادمان شاخص در حوزه خانواده را داشته است و هر عتبه سهمیه معرفی یک خادم در این زمینه را دارد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: همچنین، به مناسبت دهه کرامت جشنواره عکس «زندگی به سبک اهل بیت (علیهم السلام)» را با موضوعاتی همچون مهربانی در خانواده، وظایف متقابل والدین و فرزندان، خانواده منتظر و … برگزار و فراخوان آن پیش از این دهه اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره عکس «قاب فیروزه ای» و نیز جشنواره «نغمه‌های مهدوی» که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شدند نیز در دهه کرامت برگزار و از برگزیدگان آنها تقدیر می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین