عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۸
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران از آمادگی فرودگاه‌ها برای انتقال حجاج خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم سفر خوبی برای زائران خانه خدا و خانواده‌هایشان رقم بزنیم.

عقیق:سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران امروز با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره خدمات در دست ارائه برای زائران حج ۹۸ و فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف برای تسهیل در روند اعزام و بازگشت زائران گزارشی بیان کرد.

دراین دیدار که حسین اسفندیاری عضو هیأت مدیره و مسؤول عملیات فرودگاهی نیز حضور داشت، امیرمکری آمادگی فرودگاه‌های کشور را برای انتقال بیش از ۸۶ هزار زائر به عربستان وخدمات‌دهی به حجاج اعلام کرد.

وی با اشاره به بازه زمانی اعزام حجاج به سرزمین وحی،  تصریح کرد: تلاش‌ شده است این سفرمعنوی با تسهیلات و روند مناسب آغاز شود و خاطره خوبی برای حجاج وخانواده هایشان داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه وسرپرست حجاج ایرانی نیز دراین دیداراز تلاش دست اندرکاران سازمان فرودگاه‌های کشور، سازمان هواپیمایی کشوری و ترمینال سلام درفرودگاه امام خمینی (ره ) و پلیس فرودگاه‌ها برای فراهم کردن تسهیلات لازم و امکانات مناسب برای عملیات انتقال و بازگشت حجاج بیت الله الحرام تقدیر کرد.

وی گفت: فرودگاه نقطه شروع و پایان سفر معنوی حج است و این سفربرای اکثرحجاجی که اعزام می‌شوند، یک سفر برای یک بار در تمام عمر است و باید تلاش شود تا خاطره‌  خوب و ماندگار در ذهن حجاج نقش بندد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین