عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
ويژه برنامه‌های مراسم احيای ليالی پر فيض قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم (ع) از ساعت ۲۱:۴۵ تا ۲:۱۵ بامداد در مصلّای بزرگ ری برگزار می‌شود.

عقیق:مراسم معنوی شب های قدر، با تلاوت قرآن کریم توسّط قاریان ممتاز و بین المللی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر توسط آقایان غلامرضازاده، زین العابدین فرد، شالبان، قربانعلی، محمدبیگی و حجت الاسلام و المسلمین موسوی درچه ای ادامه خواهد یافت.

همچنین مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السّلام آقایان امیر نعیمی، شهروز حبیبی و حامد رضوانفر از جمله برنامه های این مراسم و در نهایت برگزاری مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجت الاسلام ناصر رفیعی، حجت الاسلام حسین قرنی و حجت الاسلام سید حمید میرباقری به ترتیب از نخستین شب تا سومین شب نورانی قدر از دیگر برنامه های لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام خواهد بود.

زائران و مومنین خداجوی همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پر برکت قدر با حضور گسترده در حرم مطهر و مضجع شریف حضرت عبدالعظیم حسنی و امامزادگان والا مقام علیهم السلام، به مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السّلام می پردازند.

شایان ذکر است، مراسم لیالى قدر، شب هاى نوزدهم و بیست و سوم بصورت مستقیم از شبکه پنج سیما و شب بیست و یکم از شبکه چهار سیما و همچنین پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام به نشانی www.abdolazim.com پخش خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین