عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
رهبر انقلاب درجریان بازدید از سی‌ و‌ دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از رمان "دیلماج" نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی تعریف کردند، همچنین ایشان در بازدید از غرفه مسجد مقدس جمکران "نامیرا" نوشته صادق کرمیاری را از کتاب‌های خوب معرفی کردند.

عقیق:رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر امروز دوشنبه 9 اردیبهشت از سی‌ و‌ دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.

پس از این بازدید جمعی از ناشران که در مسیر بازدید رهبر انقلاب حضور داشتند، به شرح آنچه که در این بازدید اتفاق افتاده پرداختند.

علی آبادی مسئول انتشارات افق ضمن ابراز خرسندی از بازدید رهبر انقلاب از این غرفه، گفت: ما باورمان نمی‌شد که رهبر انقلاب از غرفه انتشارات افق بازدید کنند. درجریان بازدید به کتاب "دیلماج" نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی اشاره کردند و فرمودند؛ این کتاب بسیار خوب است. همچنین ایشان کتاب «پدرخوانده» را تورق کرده و بخشی از آن را مطالعه فرمودند. درباره ادبیات کلاسیک منتشره در انتشارات افق نیز توضیحاتی را خدمتشان ارائه کردیم که رهبر انقلاب گفتند: انتشار ادبیات کلاسیک کار خوبی است. در این میان ایشان به کتاب داستان «دو شهر» اشاره کردند و توضیحاتی را برای آقا صالحی وزیر ارشاد درباره این کتاب مطرح کردند. زمانی که من به ایشان گفتم که این کتاب پرتیراژترین کتاب جهان شده است ایشان تأیید کردند.

پس از این همچنین رهبر انقلاب با اشاره به کتابهای رضا امیرخانی درباره میزان فروش و استقبال این کتاب‌ها پرسیدند که من عرض کردم کتاب‌های امیرخانی جزو پرفروش‌های انتشارات افق است.

شهرستان ادب دیگر غرفه مورد بازدید رهبر انقلاب بود که مسئول این غرفه به کتاب‌هایی که به رهبرمعظم انقلاب معرفی کرده است، اشاره کرد و گفت: "من پناهنده نیستم"، مجموعه "آنجا که نامی نیست" و "قاف" از جمله کتاب‌هایی بود که به ایشان هدیه دادیم. همچنین مجموعه قصاید امیری اسفندقه با عنوان "سیاه مست قصیده ساقه تاک" کتابی بود که ایشان بخشی از آن را خواندند.

وی ادامه داد: زمانی که کتاب‌های خروجی مدرسه رمان و انجمن آفتابگردانها را به ایشان معرفی کردیم، ایشان از این خروجی‌ها تعریف کرده و آفرین گفتند. کتاب "هیاهو" خروجی انجمن آفتابگردان‌ها از دیگر کتاب‌هایی بود که رهبری از آن تعریف کردند.

انتشارات علم دیگر غرفه‌ای بود که رهبر معظم انقلاب از آن بازدید کردند. مسئول غرفه انتشارات علم نیز با ابراز خرسندی از این بازدید گفت: معظم له از ما درباره میزان استقبال از کتاب‌های مرحوم باستانی پالیزی سوال کردند که ما گفتیم نسبتا استقبال خوب است.

انتشارات مسجد مقدس جمکران از جمله ناشرانی بود که مورد در جریان بازدید رهبر انقلاب قرار داشت و مسئول این غرفه انتشارات از تعریف رهبر انقلاب از صادق کرمیار و کتاب‌هایش سخن گفت و افزود: زمانی که کتاب "مستوری" صادق کرمیار را به ایشان معرفی کردیم، ایشان گفتند: آقای کرمیار دو کتاب خوب دیگر هم دارد. من عرض کردم "درد" و "نامیرا" که ایشان فرمودند "نامیرا" کتاب بسیار خوبی است. کتاب "نخل و نارنج" یامین پور نیز دیگر کتابی بود که به رهبری معرفی کردیم و ایشان آفرین گفتند.

مسئول غرفه انتشارات آگاه نیز از بازدید رهبر انقلاب از غرفه این انتشارات خبر داد و گفت: یک سری کارهای دکتر شفیعی کدکدنی را معرفی کردیم که ایشان درباره فروش این آثار و میزان استقبال سوال پرسیدند.

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین