عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۲۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
رییس سازمان تبلیغات به معاونان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی تکلیف کرد تا در ماه مبارک رمضان به‌صورت هنرمندانه و روش‌مند، مضامین و جان‌مایه بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین کنند.

عقیق:حجت‌الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز در همایش "عملیات رمضان 1440"، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: مسئولیت تفسیر بیانیه رهبری بر عهده سازمان تبلیغات است و با این اهتمام، نوید این را به رهبر معظم انقلاب می‌دهیم که سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان گام‌های بلندی را در ارائه پیام مهم رهبری برمی‌دارد.

حجت الاسلام قمی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه‌ی پنجم نهاد و در چنین نقطه‌ی عطفی، رهبر انقلاب با صدور بیانیه‌ی گام دوم انقلاب، به تبیین دستاوردهای چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و نکات ارزشمندی را برای سال‌های پیشروی انقلاب فرموده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این بیانیه باید به گفتمان تبدیل شود، افزود: بیانیه رهبری یک پیام و نامه نیست بلکه محورهای گوناگونی دارد که رهبر معظم انقلاب با اهتمام به همه شئون این بیانیه را نگارش کردند. باید طلاب و مبلغان علوم دینی در ماه مبارک رمضان به‌صورت هنرمندانه و روش‌مند، مضامین و جان‌مایه این بیانیه را به گوش مردم برسانند. می‌توان گفت که این مسئولیت فقط بر عهده طلاب و مبلغان دینی نیست بلکه هر فردی که در جریان فرهنگی و دینی اثرگذار است، می‌تواند در این مسیر سازمان تبلیغات را همراهی کند.

به گزارش تسنیم، همایش "عملیات رمضان 1440" باحضور معاونان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی، از صبح امروز در سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شد و محور اصلی آن، ماه مبارک رمضان و به‌ویژه تبیین راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب در این ماه است.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین