عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
آیت‌الله موسوی جزایری:
آیت‌الله موسوی جزایری، با بیان اینکه در ماجرای سیلاب اخیر، دو جنگ بزرگ به راه افتاد، گفت: جنگ عجیبی میان اراده آب و اراده نیروهای جهادی شکل گرفت! آب از یک طرف فشار می‌آورد تا خانه‌ها را ویران کند و از آن‌طرف مردم و نیروهای جهادی استوار مقابل آن ایستادگی کردند که در نهایت دیدیم جوانان پیروز این میدان شدند.

عقیق:آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در سپاه، ضمن تشکر از حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی در مناطق سیل‌زده خوزستان، اظهارداشت: مردم در عرصه امدادرسانی کارهای خیلی خوبی انجام دادند که ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به فعالیت مردم و نیروهای جهادی در مقابله با سیل، تصریح کرد: یک جنگ عجیبی است میان اراده آب و اراده نیروهای جهادی! آب از یک طرف فشار می‌آورد تا خانه‌ها را ویران کند و از آن‌طرف مردم و نیروهای جهادی، استوار مقابل آن ایستادگی می‌کنند، که در نهایت دیدیم جوانان پیروز این میدان شدند.

آیت‌الله موسوی جزایری، در پایان گفت: سیل با وجود تمام خسارت‌هایی که بر مردم، زمین‌های زارعی، روستاها و شهرها وارد کرد، اما سبب شد تا مردم با یکدیگر متحد شوند و امروز عرب، عجم لر، ترک، قشقایی و... دوشادوش هم در حال مقابله باسیل و کمک به سیل‌زدگان هستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین