عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
در همین راستا میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل بیت (ع) اخیراً در مراسمی که در آستان‌ مقدس‌ امامزاده‌ قاضی الصابر (ع) برگزار شد، برای تشکر از مجاهدانی که به یاری سیل‌زده‌ها رفتند، به شعرخوانی پرداخت که صوت آن را در ادامه می‌شنوید. شاعر این اثر امیر رضا یزدانی است.

عقیق:بیش از 10 روز است که از حادثه سیل در برخی استان‌های کشور می‌گذرد. از همان روزهای اول موج حمایت‌ها، محبت‌ها و همدلی‌های هموطنان‌مان به سمت مناطق سیل زده سرازیر شد تا بار دیگر این ملت بزرگ ثابت کنند که در هر شرایطی حامی و خیرخواه یکدیگرند. علاوه بر سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی، بسیاری از مردم به صورت خودجوش و جهادی از بسیجی‌های همیشه در صحنه گرفته تا دانش آموزان و دانشجویان، طلاّب، ورزشکاران و مداحان و ... با حضور در شهرها و روستاهای سیل زده سعی کردند ضمن انتقال امید و روحیه به مردم، در جهت کاهش و جبران خسارات آنها تلاش‌ها کردند.

شعرخوانی مطیعی برای مجاهدانی که به یاری سیل‌زده‌ها رفتند

در همین راستا میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل بیت (ع) اخیراً در مراسمی که در آستان‌ مقدس‌ امامزاده‌ قاضی الصابر (ع) برگزار شد، برای تشکر از مجاهدانی که به یاری سیل‌زده‌ها رفتند، به شعرخوانی پرداخت که صوت آن را در ادامه می‌شنوید. شاعر این اثر امیر رضا یزدانی است.

تعداد بازدید : 106

دریافت

متن شعر:

کربلاییا به مولا دل دادن
کربلاییا همیشه آمادن
نِمیره از سَرِ، عاشقا هوای تو
منم یکی از اون، خیل عاشقای تو
برا جهاد و خدمتگزاری تا ابد
همیشه راهیَن سیل عاشقای تو
حسینیون زدن دل به دریاها
به حکمِ بسم الله مجراها
سپاه جان به کفهای عاشورا
«حسین حسین حسین، ذکر لبهامه
حسین حسین حسین، دین و دنیامه
حسین حسین حسین، خواب و رویامه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین