عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
فعالان فرهنگی و جامعه مداحان در پی ارتحال حجت‌الاسلام سیدمرتضی صالحی خوانساری پیام‌های تسلیتی صادر کردند.
عقیق:در پی رحلت سیدالخطباء حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صالحی‌خوانساری از منبریان سرشناس کشور در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ پیام‌های تسلیتی از سوی مراجع عظام،‌ شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و جامعه وعاظ صادر شده است که به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون‌

ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی صالحی خوانساری خطیب و سخنور سرشناس، چهره مبارز پیش از انقلاب اسلامی و نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی موجب تأسف و تأثر گردید. اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به روحانیت محترم  و خانواده ایشان، برای آن روحانی جلیل‌القدر رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان 

هوالحی

با کمال تأسف از رحلت خطیب ارجمند مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدمرتضی صالحی خوانساری اطلاع یافتم. اینجانب این مصیبت را به خاندان محترم صالحی خوانساری و علاقه‌مندان به آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند تبارک و تعالی برای ایشان حشر با اولیانش و برای بازماندگان صبرو اجر مسألت می‌نمایم.

اعضا هیأت مدیره و هیأت امنا خانه مداحان

با تأسف و تأثر بسیار ارتحال ملکوتی خطیب و چهره درخشان و ماندگار منابر مسلمین و مروج راستین آموزه‌های حیات بخش قرآن و عترت (ع) حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین مرحوم مغفور حاج سیدمرتضی صالحی خوانساری را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ارادتمندان ایشان به ویژه خاندان عالم و ذاکرپرور آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از پروردگار منان رحمت واسعه الهی برای آن عزیز سفرکرده مسألت می‌نماییم.

هیأت متحده

رحلت عالم ربانی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدمرتضی صالحی خوانساری که عمر پر برکت خود را در مسیر معارف اهل بیت (ع) مصروف داشت را به خاندان محتترم صالحی خوانساری تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم. خداوند روح آن مرحوم مبرور را با اجداد طاهرینش و اولیا کرامش محشور فرماید.

منصور ارضی و اعضای هیأت مدیره مؤسسه قدیم الاحسان

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت خطیب عالیقدر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری باعث تأسف و تأثر گردید. مصیبت وارده را به بیت معظم ایشان تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌نماییم.

مجمع الذاکرین حسینی (ع)

اِنّا لِلّه و اِنّا اِلَیْهِ راجِعون

رحلت عالم ربانی ، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سیدمرتضی صالحی خوانساری که عمر پر برکت خود را در مسیر معارف اهل بیت (ع) مصروف داشت را به شما بزرگواران و خاندان محترم صالحی خوانساری تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم ، خداوند روح آن مرحوم مبرور را با اجداد طاهرینش ، و اولیاء کرامش محشور فرماید.

جامعه ستایشگران قرآن و عترت بسیجی شرق تهران

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

ضایعه درگذشت عالم فرهیخته و روحانی برجسته حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سیدمرتضی صالحی خوانساری موجب تأثر و تألم جامعه مبلغین و روحانیون و جامعه محترم مداحان کشور و محبان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام شده است. لذا جامعه ستایشگران قرآن و عترت بسیجی شرق تهران وظیفه می‌داند این ضایعه اسفناک را به برادر بسیار ارزشمند مداح عالیقدر جناب حاج سیداحمد صالحی خوانساری و خانواده‌های محترم عزادار تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی علو درجات بر آن عارف وارسته از خداوند متعال می‌خواهیم تا او را با اجداد طاهرینش محشور گرداند و به بازماندگان محترم ایشان صبر و اجر عنایت فرماید. روحش شاد یادش همیشه گرامی باد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین