عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۳۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
همزمان با میلاد بانوی دوعالم
همزمان با فرا رسیدن خجسته میلاد ریحانه النبی حضرت زهرا(س) محفل بزرگ قرآنی «ام‌ابیها» ویژه بانوان حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
عقیق:همزمان با سالروز میلاد با سعادت دخت نبی حضرت فاطمه زهرا(س) محفل بزرگ قرآنی با عنوان «ام‌ابیها» در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود. 

حجت‌الاسلام مهدی شجاع رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در گفت‌و‌گو با فارس در این خصوص گفت: همزمان با روز میلاد با سر سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) محفل قرآنی «ام‌ابیها» ویژه بانوان زائر و مجاور حرم امام هشتم در رواق مبارکه حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این محفل نورانی از ساعت ۱۵:۳۰ تا ساعت ۱۷:۰۰ میزبان بانوان علاقه‌مند به قرآن خواهد بود و مُرتلان قرآنی نیم جزء از کلام‌الله مجید را برای حاضران ترتیل‌خوانی می‌کنند.

رئیس اداره علوم قرآنی افزود: فاطمه بداغ‌آبادی و نجمه ملک پورزاده از جمله قاریانی هستند که در این محفل قرآنی آیات نورانی قرآن کریم (جزء چهار) را ترتیل‌خوانی می‌کنند.همچنین خدیجه تَاتینا؛ قاری برتر آستان قدس رضوی و از اساتید قرآنی دارالقرآن‌الکریم حرم رضوی نیز در این مراسم به تلاوت آیاتی از قرآن کریم خواهد پرداخت.

شجاع ادامه داد: اجرای تواشیح و هم‌خوانی توسط گروه «سراج» که دارای رتبه دوم کشوری در رشته هم‌خوانی هستند از دیگر برنامه‌های محفل قرآنی«ام‌ابیها» در رواق مبارکه حضرت زهرا(س) است.

وی گفت: سخنرانی خانم عزت فتح‌آبادی با موضوع سبک زندگی فاطمی، اجرای برنامه توسط طاهره روحی؛ از حافظان برتر کشوری، اجرای مسابقه فرهنگی«ریحانة‌النبی» و اجرای برنامه مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی به مناسبت ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین