عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در شامگاه گذشته در نزدیکی سامرا گفت: در این حادثه تروریستی ۹ زائر ایرانی و یک عراقی مجروح شدند و این زایران با کاروان‌های تحت پوشش سازمان حج و زیارت سفر نکرده بودند.
عقیق:مرتضی آقایی درباره حادثه تروریستی شامگاه گذشته که در عراق و در نزدیکی سامرا اتفاق افتاد اظهار کرد: اتوبوس حامل زائران در نزدیکی امامزاده سیدمحمد شهر بلد در نزدیکی سامرا مورد حمله تروریستی و رگبار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پی این حادثه تروریستی ۹ نفر از زائران ایرانی و یک کمک راننده عراقی مجروح شدند که حال یک نفر از مجروحان وخیم گزارش شده و سایرین مجروحان نیز تحت درمان قرار دارند.

آقایی توضیح داد: ۷ نفر از این زائران به بیمارستان شهر بلد و مابقی به بیمارستان کاظمین منتقل شده‌اند. این گروه از زائران عزیز متعلق به شهرستان گرمی و پارس آباد مغان استان اردبیل بوده اند.

وی تاکید کرد: موکدا درخواست ما از مشتاقان سفر به عتبات عالیات این است که برای تشرف و ثبت نام به دفاتر مجاز تحت پوشش سازمان حج و زیارت که از پوشش های امنیتی، بیمه ای و درمانی برخوردار هستند مراجعه کنند.

آقایی اظهار کرد: کاروان های تحت پوشش سازمان در طول سفر از مسیرهای ایمن و دارای امنیت تردد می کنند و این مهم به همراه پوشش های امنیتی و بیمه ای در سفر به عتبات عالیات موثر است.

اسامی مجروحان این حادثه تروریستی به شرح ذیل است: خانم ها اکرم عمرانی، صدیقه قبادی، مریم بهروزی، اطلس شهباز زاده، پیران گل سبلانی، نارنج فرزانه، ستاره عمرانی و آقایان ابراهیم بیدار و حجت بهروزی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین