عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
در کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود؛
نشست «جنبش محرومان و مطالبه عدالت اجتماعی» از سلسله نشست‌های همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه های امام موسی صدر» به همت کانون اندیشه جوان برگزار می شود .
عقیق: نشست چهارم همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه های امام موسی صدر» از سری همایش‌های «آنان که می‌اندیشیدند» کانون اندیشه جوان است، که با همکاری‌ موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی العالمیه با موضوع «جنبش محرومان و مطالبه عدالت اجتماعی» برگزار می‌شود.

در این نشست محمدعلی مهتدی، محمدمهدی امیرکمالی و صلاح فحص به بحث و گفت‌گو خواهند نشست.

دکتر محمدعلی مهتدی استاد دانشگاه و پژوهشگر ارشد در پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه است. حوزه مطالعاتی دکتر مهتدی مطالعات خاورمیانه و مسائل جهان عرب می باشد. وی پیش از این سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان بوده است. محمدعلی مهتدی مقالات زیادی به فارسی و انگلیسی در مجلات معتبر داخلی و بین المللی به چاپ رسانده و در کنفرانس های متعدد بین المللی شرکت کرده است.

دکتر محمدمهدی امیرکمالی از دوستان شهید دکتر مصطفی چمران و عضو پیشین جنبش امل است. او مدتی هم کاردار جمهوری اسلامی ایران در لبنان بود و اکنون تحلیلگر مسائل خاورمیانه و نماینده بنیاد شهید دکتر مصطفی چمران است.

دکتر صلاح فحص، نماینده رئیس مجلس لبنان و نماینده جنبش امل لبنان در جمهوری اسلامی ایران است.

این نشست روز دوشنبه 15 بهمن ماه ساعت 10 در سالن جلسات پژوهشگاه مجتمع امین جامعه المصطفی العالمیه در قم برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین