عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
حجت‌الاسلام سهرابی با اشاره به فعالیت ۱۹۹ روحانی مستقر در استان تهران، وظیفه مهم آنان را تبیین خدمات انقلاب و ارائه راه‌های تقویت روحیه انقلابی دانست.
عقیق:حجت‌الاسلام «علی‌اصغر سهرابی»، مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران در نشستی با روحانیون مستقر این استان ضمن گرامیداشت ایام چهل‌سالگی انقلاب و ادای احترام به روح پرفتوح امام و شهیدان، یکی از راه‌های حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری و انقلابی ماندن را، توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: ۱۹۹ روحانی مستقر استان تهران، وظیفه تبیین خدمات انقلاب و ارائه راه‌های تقویت روحیه انقلابی گری را بر عهده‌دارند.


حجت‌الاسلام سهرابی با اشاره به رویش‌های انقلاب اسلامی و تربیت جوانان مؤمن انقلابی، خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی از هجمه‌های مختلف، آسیب رساندن به نوجوانان و جوانان است تا روحیه جهاد و ایثار را تضعیف کنند، لذا برای دفع این توطئه‌ها، باید مسئولیت کارها را به جوانان بسپاریم، چراکه اگر در حوزه‌ای پیشرفت کرده‌ایم، محصول تلاش جهادی آنان بوده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران از روحانیون مستقر خواست تا علاوه بر انجام مناسک دینی، برپایی مراسم تبلیغی و قرآنی و مسابقات فرهنگی، ضمن برپایی نشست‌های پرسش و پاسخ، خدمات انقلاب، راه‌های حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و نیز راهکارهای مأیوس کردن دشمنان را برای آحاد مردم تبیین کنند.


وی، دهه فجر را فرصت مناسبی برای آگاهی بخشی نوجوانان و جوانان درزمینهٔ علل شکل‌گیری نهضت امام خمینی (ره)، نقش گروه‌های مختلف مردمی اعم از روحانیون، جوانان، بازاریان، مساجد، بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، وظیفه اقشار مختلف در دوران کنونی، تلاش برای تقویت روحیه انقلابی بر اساس شاخصه‌های اعلام‌شده توسط رهبر معظم انقلاب برشمرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین