عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
آیت الله حسینی بوشهری در همدان:
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، وجود رهبر معظم انقلاب را از نعمات الهی برای ملت ایران دانست و گفت: مقام معظم رهبری با یک سخنرانی یک ساعته، تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب می‌کند.
عقیق:آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌ بوشهری، در همایش «طلایه ‌داران فاطمی» که در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی با وجود آن که 40 سال، شبانه روز دشمنان برای نابودی آن تلاش می کنند، هنوز هم پا بر جا است.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور افزود: انقلاب اسلامی در طول این 40 سال دشمنان را ناتوان کرده  و اجازه حرکتی را به آن ها نداده است، این نشانه عظمت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر این که در زمان کنونی انقلاب اسلامی بالاترین نعمت الهی برای ملت ایران است، ادامه داد: دشمنان، دین و استقلال ما را مورد هجوم قرار داده‌اند، اما نعمت انقلاب اسلامی این دشمنی ها را دفع کرده است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی و در طول چهل سال گذشته بارها شاهد امداد های غیبی بوده ایم، اظهار کرد: دشمن به دنبال آن بود که در یک شب تمام انقلابیون را دستگیر و آن ها را قتل عام کند، اما این امداد‌های غیبی بود که به ما کمک کرد.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شد: خداوند در قرآن می‌فرماید همان خدایی که با امداد غیبی دشمن را دور می کند، به وسیله امداد غیبی انقلابیون را همراهی خواهد کرد.

وی، وجود رهبر معظم انقلاب را یکی دیگر از نعمات الهی دانست و گفت: وزیر اسبق وزارت خارجه آمریکا می‌گوید گاهی ده‌ها برنامه‌ریز و متخصص، با برنامه ریزی علیه ملت ایران و انقلاب و با خیال راحت به امید از پا در آمدن انقلاب تلاش می کنند، اما رهبر ایران با یک سخنرانی یک ساعته تمام آن برنامه‌ریزی‌ ها را نقش بر آب می‌کند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: از آنجایی که انقلاب را خودمان ایجاد کردیم، بنابراین همانند فرزند ما می باشد، لذا باید با تمام وجود از آن پاسداری کنیم.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین