عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
به همت هیئت چهارده معصوم(ع) برگزار می شود:
نمایشگاه بانوی بی نشان طی روز‌های ۱۰ تا ۲۱ بهمن و همزمان با ایام فاطمیه به روایت سیری تاریخی از دوران حضرت آدم تا دوران معاصر می‌پردازد.
عقیق:نمایشگاه بانوی بی‌نشان به همت هیئت چهارده معصوم (ع) همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۱ بهمن‌ماه مصادف با ایام فاطمیه دوم در مجتمع فرهنگی مذهبی جامعه سیاوشانی‌های تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه از بخش‌های گوناگون تشکیل شده است که روایت‌گر تاریخ از حضرت آدم (ع) تا عصر معاصر و بیان سیره زندگی پیامبران الهی و اهل البیت (ع) است. این نمایشگاه دارای بخش‌های نمایشی، فرهنگی، سمعی و بصری است که در سالهای گذشته با استقبال گسترده مردمی و چهره‌های مذهبی روبرو شده است.

 

 

امور اجرایی نمایشگاه را غالباً جوانان تشکیل داده‌اند و سعی بر آن داشته‌اند با ساخت نماد‌های تاریخی و بیان و نمایش روایات مستند نسل حاضر را با وقایع قبل از اسلام در دوران انبیاء الهی و بعد از اسلام تا به امروز آشنا کنند.همچنین در این نمایشگاه با توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری از هرگونه خطاب تفرقه انگیز بین اهل تسنن و شیعیان پرهیز شده و صرفاً به مرور مطالب مستند تاریخی پرداخته شده است.

بازدید از نمایشگاه حدود یک ساعت زمان نیاز دارد و مراجعه‌کنندگان محترم با بخش‌هایی از قبیل خلقت حضرت آدم (ع)، واقعه غدیر خم، حادثه کوچه بنی‌هاشم و غیره آشنا می‌شوند و در انتها می‌توانند در بخش پرسش و پاسخ، سؤالات خود را مطرح کنند.

 

 

نمایشگاه بانوی بی‌نشان همه روزه از ۱۰ لغایت ۲۱ بهمن‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰ واقع در خیابان پیروزی خیابان نبرد شمالی خیابان پاسدار گمنام بعد از میدان امام حسن مجتبی (ع) پلاک ۱۱۷ برگزار می‌شود.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین