عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
مدیر موسسه تولید و نشر آثار و اماکن اسلامی خواستار شد:
حجت الاسلام نجفی روحانی تاکید کرد: استفاده از شیوه ها و ابزار های نوین تبلیغی برای تقویت منابر امری اجتناب ناپذیر است.
عقیق:حجت الاسلام مجتبی نجفی روحانی در گفتگویی با بیان این که بهرمندی از شیوه های نوبین تبلیغی با هدف انتقال مفاهیم دینی است، گفت: معتقدیم برای تقویت جریان سنتی منبر باید از شیوه های چند رسانه ای که مشتمل بر ابزارهای نوین تبلیغی استفادهشود. ما نمی گوییم آن شیوه سنتی حذف شود بلکه با شیوه نوین در صدد تقویت منبر سنتی هستیم.

وی افزود: وقتی بلندگو اختراع شد و در جامعه و همچنین در منبر مورد استفاده قرار گرفت کمک برای انتقال هر چه بهتر پیام به مخاطب خود شد. از این رو ابزارهای نوین نیز یک ابزار برای انتقال بهتر و ماندگار به مخاطب است.

مدیر موسسه تولید و نشر آثار و اماکن اسلامی تصریح کرد: بهرمندی از ابزارهای نوین توسط این موسسه اولین بار در عراق و از خیمه گاه کربلا شروع شد. این شیوه در کشورهای مختلف از جمله هند و هامبورگ آلمان نیز اجرا شد.

حجت الاسلام نجفی روحانی بیان داشت: اعتقاد داریم که اساس کار باید تولید باشد نه گردآوری و اغلب خروجی کارهای ما تولیدات چند رسانه ای است.

وی با اشاره به نرم افزارهای محتوایی ارائه شده توسط موسسه تولید و نشر آثار و اماکن اسلامی، یادآور شد: نرم افزارهای تولیدی این موسسه که اغلب محتوایی و تبلیغی است مزایای فراوانی برای طلاب دارد. به این صورت که هر مبلغ دینی به راحتی می تواند با یک جلسه توجیحی با این نرم افزارها کار کند. همچنین خود نرم افزار قابلیت گزارش گیری دارد به این طریق که هر کسی مایل بود می تواند تجارب فعالیت تبلیغی خود را به نرم افزار بدهد، زیرا یکی از اضلاع اصلی کار خود مبلغ است. یعنی فقط ابزار در اختیار مبلغ قرار می دهیم و مبلغ باید ارائه مطلب را انجام دهد محور کلیدی این شیوه این است که تولیدات ما خود آموز نیست بلکه کمک آموزشی است یعنی خود مبلغ و روحانی باید این مطالب را پرورش و ارائه دهد.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین