عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۴۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
آیت ‌الله ناصری یزدی در دیدار معاون وزیر کشور:
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید خدمت به مردم را اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: مسئولان کشوری هم باید در انتخاب‌ها و انتصاب‌های خود، چنین مواردی را در اولویت خود قرار دهند و افرادی را انتخاب کنند که به درد مردم، ‌اسلام و انقلاب بخورند.
عقیق: آیت ‌الله محمد رضا ناصری یزدی، ظهر امروز در دیدار معاون وزیر کشور و استانداران جدید و پیشین یزد، با اشاره به اینکه همه مسئولان باید نسبت به پستی که دارند پاسخگوی خداوند متعال باشند، گفت: مسئولان خدمت به مردم را تنها هدف خود در پست و سمتشان قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برخاسته از قانون خدایی و همراه با ایمان و توحید است، ‌ادامه داد: اساس و مبنای این انقلاب بر اساس رشد انسان‌ها و هدایت آنها به سوی کمال و کرامت انسانی است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی امسال به چهلمین سال حیات طیبه خود رسیده، ‌افزود: اینکه تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شده همه به واسطه هنر ما نیست بلکه عمدتا به واسطه لطف الهی و هدایت‌های حضرت امام و تدبیرهای مقام معظم رهبری انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید خدمت به مردم را اولویت کاری خود قرار دهند، بیان کرد: مسئولان کشوری هم باید در انتخاب‌ها و انتصاب‌های خود، چنین مواردی را در اولویت خود قرار دهند و افرادی را انتخاب کنند که به درد مردم، ‌اسلام و انقلاب بخورند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه استکبار ملت ایران را به‌درستی نشناخته اضافه کرد: اگر مسئولی در کشور با عملکرد خود دشمن را در رسیدن به هدفش یاری کند بسیار بد است و همه مسئولان باید این موضوع را مدنظر قرار دهند که با عملکرد خود و سخت‌کوشی و تلاش بیشتر، زمینه رفع مشکلات مردم و تأمین آسایش برای آنها به‌ویژه در مسئله معیشت را فراهم کنند.

ناصری یزدی در پایان ضمن تقدیر از خدمات ‌محمود زمانی قمی، استاندار سابق یزد، گفت: ‌ایشان در انسجام دهی بخش‌های مختلف استان و به ویژه در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اقدامات بسیار خوبی انجام داد و تلاش‌های زیادی در این زمینه داشت و امیدواریم استاندار جدید نیز در مسیر کسب رضای خدا و خدمت به مردم موفق باشد.


منبع:حوزه



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین