عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۲۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
نمایشگاه نقاشی‌های حسن روح‌الامین با عنوان «الحق مع علی» افتتاح شد.
عقیق:نمایشگاه نقاشی‌های حسن روح الامین، با حضور معاون هنری وزیر ارشاد، مدیر دفتر هنرهای تجسمی ارشاد و مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، عصر روز گذشته (جمعه ۷ دی) در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت.

 

 

«الحق مع علی» حاصل یک سال فعالیت هنری روح‌الامین در قالب ۱۳ تابلو در ابعاد بزرگ با درون‎مایه مذهبی است که ۵ تابلو درباره امام علی(ع) و ۲ تابلو هم فرزندان آن حضرت را شامل می‌شود، به همین دلیل عنوان آن از حدیث قدسی «علی مع الحق والحق مع علی» انتخاب شده است. 

 

 

آثار این نمایشگاه همگی طی یک سال اخیر خلق شده‌اند و برخی از آن‌ها عبارتند از: فاتح خیبر، دروازه ساعات، خاتم رسولان، عادیات، لاهوت در تابوت، خلیل من و...

 

 

نمایشگاه نقاشی «الحق مع علی» تا ۲۰ دی در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان می‎توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

 

 

حسن روح الامین نقاش ۳۳ ساله ایرانی است که عمدتاً صحنه‌هایی از تاریخ اسلام را تصویر می‌کند. اکثر آثار او رئالیستی و فیگوراتیو است. او اسفندماه سال گذشته نمایشگاهی در کشورهای فرانسه و بلژیک برگزار کرد.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین