عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱
آیت الله نوری همدانی:
آیت الله نوری همدانی گفت: FATF برنامه ای است برای نفوذ غرب و صهیونیست ها در کشور و علما، و حوزه علمیه در برابر تصویب این‌گونه طرح‌های نفوذی سکوت نخواهند کرد.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی صبح امروز در درس خارج خود به خطبه 55 نهج البلاغه اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ما بیدار و هوشیار اند گفت: مسؤلین باید با مردم با صلابت حرف بزنند.

این مرجع تقلید افزود: این اف ای تی اف برنامه ای است که آمریکا، صهیونیست و عرب ها درست کردند و می خواهند دولت  ایران آن را امضا کند.

وی با تأکید بر اینکه FATA برنامه غربی، عربی و عبری است، خاطرنشان کرد: در این برنامه ما باید با کسانی پیمان ببندیم که می دانیم دشمن اند و بعد از اینکه پیمان بستیم همانند برجام می شود.  

آیت الله نوری همدانی ابراز کرد: اف ای تی اف پروژه‌ای برای نفوذ غرب و صهیونیست به ایران است، از این‌رو علما، و حوزه علمیه در برابر تصویب این‌گونه طرح‌های نفوذی سکوت نخواهند کرد، ما نیز در برابر این طرح سکوت نمی‌کنیم و مسؤلان مراقب باشند دشمن از طریق این  کنوانسیون‌ها نفوذ نکند.

وی گفت: همچنان که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند، کنوانسیون‌های بین‌المللی در زمینه مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم را که در خارج درست می‌شود، قبول نداریم، ما نیز از این سخنان رهبر انقلاب حمایت خواهیم کرد و در مقابل تصویب آن خواهیم ایستاد، هشدار می‌دهیم اگر به مردم خدمت نمی‌کنید، به زخم مردم نمک نپاشید.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین