عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۰۵۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۹
حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی:
نماینده آیت الله سیستانی بر لزوم استفاده هرچه بیشتر هنرمندان از ظرفیت های اربعین تاکید کرد.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد شهرستانی دوشنبه شب  در دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر که در قم برگزار شد،گفت: متاسفانه در معرفی حماسه عظیم اربعین کم کاری های بسیاری شده است؛ صاحبان فن و ایده باید از همایش بزرگ پیاده روی اربعین مستندسازی کرده و آن را به دنیا معرفی کنند.

وی افزود: باید با استفاده از ظرفیت های عظیم معنوی و دینی که از آن برخورداریم، پیام های دین را به جهان ارسال کنیم؛ باید الگوهای مناسبی همچون اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را به خوبی به مردم و جوانان معرفی کنیم.

نماینده آیت الله العظمی سیستانی اظهارکرد: یکی از بسترهای مناسب برای انجام کارهای فرهنگی تأثیرگذار در جامعه، ساخت و ایجاد شبکه های رسانه ای ویژه کودکان است، اگر به همین روش عمل کنیم قطعا در بلندمدت می توانیم آثار و برکات آن را مشاهده کنیم زیرا در دنیای امروز این مسایل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی بیان کرد: امروزه باید به توانمندی خود در عرصه رسانه و برنامه سازی ایمان و اعتقاد داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما می توانیم بهترین و بزرگترین آثار فرهنگی و هنری را برای سنین و ذائقه های مختلف تولید و برای همه جهان عرضه کنیم.

وی گفت: این مساله را به برخی از کارگردانان پیشنهادداده ام، زیرا این رویداد عظیم متعلق به دشمنان اسلام بود، تمام توان خود را برای تبلیغ آن بسیج می کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین