عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۸۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد:
خطیب حوزوی گفت: آن زمان نبی مکرم اسلام (ص) فجایع جامعه امروزی را می‌دید و برای انحراف امت اسلام نگران بود، انحراف امت اسلام در حال حاضر مشکلات فراوانی به وجود آورده است تکفیری‌ها و وهابیت نمونه بارز انحراف امت اسلام و همان شجره ملعونه هستند.
عقیق:حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد در مراسم عزاداری دفتر آیت‌الله بروجردی با اشاره به شخصیت نبی مکرم اسلام (ص) بیان داشت: پیامبر اسلام (ص) رحمت واسعه الهی برای عالمیان به شمار می‌رود به‌گونه‌ای که این وجود مبارک نگران انحراف مردم بود برای این امر یعنی انحراف بشر محزون می‌شدند و گریه می‌کردند.

وی تصریح کرد: آن زمان نبی مکرم اسلام (ص) فجایع جامعه امروزی را می‌دید و برای انحراف امت اسلام نگران بود، انحراف امت اسلام در حال حاضر مشکلات فراوانی به وجود آورده است تکفیری‌ها و وهابیت نمونه بارز انحراف امت اسلام و همان شجره ملعونه هستند.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: این روح بزرگ و دلسوزی‌های نبی مکرم اسلام سبب شد تا شخصیت این نبی الهی برجسته شود.

وی افزود: نبی مکرم اسلام می‌فرماید محبت به من و اهل‌بیتم اساس اسلام است، اصل دین اسلام بر پایه محبت نهاده شده است و راه نجات ما محبت به این خاندان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد گفت: اخلاق نبی مکرم اسلام (ص) به‌گونه‌ای بود که همه مجذوب ایشان می‌شدند و این جذبه امروز در اربعین حسینی نمود پیداکرده است.

وی افزود: هیچ مکتبی و جامعه‌ای را پیدا نمی‌کنید که بتواند همه ادیان و مذاهب را به خود جذب کند، محبت حسینی از تربت‌جام، کردستان و کشورهای دیگر همچون گرجستان انسان را به اربعین می‌کشاند.

این خطیب توانمند اذعان داشت: اربعین حسینی مقدماتی است که همه را به خود جذب خواهد کرد و اسلام را به مرحله جهانی‌سازی خواهد رساند.

وی در پایان بابیان اینکه اصل دین ایمان است یادآور شد: مسلمانان فراوانی وجود داشتند که بامحبت و دلسوزی نبی مکرم اسلام (ص) در پایان عمر به ایمان رسیدند و سعادتمند شدند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین