عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السّلام:
آستان مقدّس حضرت عبدالظیم(ع) در طول سال میزبان برگزاری مراسم جشن تکلیف و عبادت دانش آموزان دختر و پسر می باشد.
عقیق:به گزارش روابط عمومی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام ، برنامه فرهنگی جشن تکلیف هزاران نفر از دانش آموزان دختر و پسر مناطق 22 گانه تهران ، در طول سال با میزبانی آستان مقدّس برگزار میگردد.

براساس این گزارش این برنامه در روزهای شنبه تا چهار شنبه هرهفته از ساعت 9 الی 10 و 10 الی 11 صبح ، مراسم معنوی و باشکوه در سالن اندیشه جوان و یا مصلای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام قابل اجرا می باشد تا دانش آموزان عزیز ورود خود به سن تکلیف جهت انجام احکام الهی را جشن بگیرند.

مسئولین محترم مدارس و نواحی آموزش و پرورش میتوانند جهت انجام هماهنگی لازم به اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام مراجعه و یا با شماره 82-51225580 تماس حاصل نمایند .

مراسم مزبور شامل تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای برنامه جشن عبادت با سخنرانی، بیان احکام، نمایش عروسکی و برگزاری نماز باشکوه عبادت دانش آموزان به جماعت خواهد یافت.

آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام همه ساله میزبان هزاران نفر از دانش آموزان دختر و پسری است که جشن تکلیف خود را در این بارگاه ملکوتی برگزار می نمایند.

* مدارک مورد نیاز جهت رزرو مکان مراسم :

نامه ای با سربرگ مدرسه خطاب به " معاونت فرهنگی و امور زائران آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام"

   الف - تعداد دانش آموزان

   ب - مقطع تحصیلی 

   ج - تاریخ و ساعت مورد نظر 

    د - نام و شماره تلفن تماس رابط (بمنظور انجام هماهنگی لازم) .

لازم به ذکر است، مدارس و مراکز متقاضی می توانند نامه تنظیم شده را بصورت حضوری ارائه و یا از طریق شماره نمابر (55901333) برای دبیرخانه آستان مقدّس ارسال نمایند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین