عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۴۰۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
روحانی در مراسم بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی:
در شرایطی که دشمنان ما علیه ما برنامه‌ریزی و توطئه کردند و کلمه سیزده ابان را به عنوان رمز جنایتکارانه خودشان اعلام کردند حضور مردم ما در این راهپیمایی شکوهمند به معنای پیوند عمیق ملت ایران با خاندان رسالت است.
عقیق:حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر بعدازظهر امروز در مراسم بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی خود در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش و ضمن گرامیداشت راهپیمایی عظیم عاشقان خاندان رسالت به سوی کربلا گفت: در شرایطی که دشمنان ما علیه ما برنامه‌ریزی و توطئه کردند و کلمه سیزده ابان را به عنوان رمز جنایتکارانه خودشان اعلام کردند حضور مردم ما در این راهپیمایی شکوهمند به معنای پیوند عمیق ملت ایران با خاندان رسالت است.

وی ادامه داد: بی‌شک اگر عشق به امام حسین و پیروی از راه امام حسین (ع) نبود امروز ما شاهد ایران مستقل و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین موفقیت این ملت در برابر تهاجم بیگانگان در طول هشت سال به کشورمان نبودیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: در همه سختی‌ها و در همه موفقیت‌های بزرگ‌مان یاری اهل بیت و رابطه این مردم با خاندان رسالت به ویژه اباعبدالله الحسین مسیر و راه پیروزی را برای ما هموار کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: در این مقطع تاریخی این جلسه مجلس شورای اسلامی بسیار حائز اهمیت است پیشاپیش از ریاست مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم هیات رئیسه و همه نمایندگان محترم تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

منبع:خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین