عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کارخانه‌ای با بیان اینکه تردد زائران اربعین امسال از چهار مرز خروجی کشور چزابه، شلمچه، مهران و خسروی خواهد بود، اظهار کرد: همدان استان معین کرمانشاه در مرز خسروی است و خدمات رسانی به زائران را خواهد داشت.
عقیق:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه تردد زائران اربعین امسال از چهار مرز خروجی کشور چزابه، شلمچه، مهران و خسروی خواهد بود، اظهار کرد: همدان استان معین کرمانشاه در مرز خسروی است و خدمات رسانی به زائران را خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مرز مهران با استان ایلام و شلمچه و چزابه با استان خوزستان است، گفت: در این مرزها خدمات پارکینگ، خوابگاه، چادرهای اقامتی و سرویس بهداشتی در اختیار زائران گذاشته می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: در ایام اربعین حسینی علاوه بر آمادگی تیم‌های ثابت هلال احمر در سطح استان، چهار اکیپ دیگر نیز خدمات‌رسانی به زائران را بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تمام امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر طی این بازه زمانی در عراق و مرزها مستقر خواهد شد، گفت: مهمترین موضوع در عراق مسئله پزشکی و دارویی است که این تجهیزات به همراه پرسنل مورد نیاز به عراق اعزام می‌شوند.

کارخانه‌ای یادآور شد: آمبولانس، تیم درمان، نیروهای امدادی و پرستار در این ایام به عراق اعزام می‌شوند و اگر در کرمانشاه نیاز به چادر برای اسکان زائران نیاز باشد، در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌ها امدادی در سطح شهرستان‌ها نیز فعال خواهند بود، گفت: پایگاه امداد هوایی هلال احمر نیز در این ایام فعال خواهد بود.

منبع:افکار نیوز

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین