عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
رئیس پلیس پایتخت گفت: واحد گذرنامه پلیس در پایتخت هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر آمادگی صدور و تحویل گذرنامه و مجوزهای لازم برای زائران اربعین حسینی را دارد.
عقیق: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه نودودومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس می‌تواند با یک هم‌افزایی و وحدت با شهرداری تهران و شورا اقدامات موثرتری را انجام دهد گفت: ما می‌توانیم از این ظرفیت به نحو مطلوب و شایسته‌تری استفاده کنیم.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به خدمات در نظر گرفته شده از سوی پلیس به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: خدمات مضاعفی در بخش‌های مختلف پلیس به مردم ارائه می‌شود که از آن جمله می‌توان به ستاد ترخیص وسایل نقلیه اشاره کرد که تعداد زیادی از خودروها و موتورسیکلت‌هایی که دارای تخلف بالای یک میلیون تومان هستند و توقیف شده‌اند، صاحبان آنها می‌توانند با پرداخت جرائم از طریق تسهیلات نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

رحیمی افزود: در همین زمینه تیم‌های ویژه‌ای برای این کار پیش‌بینی شده است که از جمله می‌توان به قاضی و افسر کارشناس در ستاد ترخیص و استقرار آنها اشاره کرد که از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر آمادگی ترخیص خودروها و موتورسیکلت شهروندان را دارند.طی 3 روز گذشته این اقدام مورد توجه شهروندان تهرانی قرار گرفته است علاوه بر اینکه در این 3 روز برخی از مشکلات مردم نیز مرتفع شده است.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه به واحدهای تشخیص هویت اشاره کرد و گفت: همکاران ما تا ساعت 17 همه روز آماده ارائه خدمات به شهروندان و متقاضیان دریافت گواهی سوء پیشینه هستند.

رحیمی در ادامه با اشاره به تمهیدات پلیس درخصوص صدور محوز برای زائران اربعین حسینی گفت: واحدهای گذرنامه و اتباع خارجه از ساعت 8 تا 17 بعد از ظهر آماده صدور و تحویل گذرنامه و مجوزهای لازم برای اربعین حسینی هستند.

وی در پایان گفت: ما هم اکنون 11 مرکز مشاوره داریم که به این تعداد باید مراکز مشاوره‌ای که در تمام کلانتری‌ها مستقر هستند و به شهروندان خدمت می‌دهند را اضافه کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین