عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت:
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اخذ هزینه گردشگری عراق با ویزای اربعین گفت: زائران اربعین امسال معادل ریالی ۴۱ دلار یعنی حدود ۳ میلیون و ۸۶۲ هزار ریال به عنوان مبلغ ویزای اربعین، پوشش‌های بيمه‌ای و خدمات درمانی می‌پردازند.
عقیق:مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه هزینه گردشگری هم‌زمان با هزینه ویزا از زائران اربعین حسینی اخذ می‌شود، گفت: ویزای اربعین ۴۰ دلار بود که روز گذشته یک دلار هزینه گردشگری نیز به ما ابلاغ شد که سازمان حج و زیارت این مبلغ را هم‌زمان با ویزا از زائران اربعین اخذ می‌کند.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته زائران اربعین مبلغ ریالی ۴۰ دلار را در سامانه سماح پرداخت می‌کردند، افزود: بر اساس ابلاغیه ریاست ستاد اربعین، از بعد از ظهر روز گذشته ما مبلغ جدید ویزا را در سامانه اعمال کردیم، به طوری که یک دلار به رقم قبلی اضافه شد و در نهایت زائران معادل ریالی ۴۱ دلار یعنی ۳ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۶۷۵ ریال را به عنوان مبلغ ویزای اربعین و پوشش‌های بیمه‌ای و خدمات درمانی پرداخت می‌کنند.

آقایی درباره هزینه ویزای افرادی که پیش از ابلاغ افزایش هزینه ثبت‌نام کرده بودند، گفت: این افراد دیگر نیاز به پرداخت هزینه اضافه ندارند و ثبت‌نام آن‌ها صورت گرفته است.

به گزارش فارس، هزینه ویزای اربعین حسینی پیش از این ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده بود. علاقه‌مندان به حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی باید در سامانه سماح نام‌نویسی کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به  فایل زیر مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین