عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
آیت الله نوری همدانی خطاب به مسئولین:
مردم از لحاظ معیشتی در سختی و مشکل هستند و باید از مسئولین بپرسیم که مردم چقدر باید صبر کنندتا شما کاری انجام دهید؟
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم با اشاره به شرایط ویژه کشور و گرانی های اخیر خطاب به مسئولین کشور گفتند:  مردم از لحاظ معیشتی در سختی و مشکل هستند و باید از مسئولین بپرسیم که مردم چقدر باید صبر کنندتا شما کاری انجام دهید؟.

ایشان افزودند: بسیاری از این گرانی ها ربطی به تحریم ندارند و ناشی از سوء مدیریت و به نوعی بی کفایتی است و لازم است هرچه سریعتر به این مشکلات مردم رسیدگی شود.

*مکتب"هیهات مناالذله" سرمشق همه ماست

معظم له در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم با شکوه دهه اول محرم در کشور خاطر نشان ساختند: علی رغم تبلیغات وسیع دشمنان اسلام مبنی بر بی رونق کردن مجالس حسینی شاهد بودیم امسال بیش از هر سال دیگر مردم با شور و شعور در مراسم عزاداری امام حسین(ع) شرکت کردند و این نشان دهنده این است که مکتب اهل بیت(ع) بیش از پیش در قلوب مردم جا دارد  و این مکتب "هیهات مناالذله" مانند همیشه پابرجاست  و مکتب عزت و دفاع از دین، سرمشق همه ماست.

*حرکات تروریستی هیچ خللی در اراده ملت ایران ندارد

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به حوادث تروریستی اهواز گفتند: دشمنان کینه توز ما خیال می کنند با این کارها می توانند در ملت ما تاثیر بگذارند؛ اما بدانند که این گونه کارها در حرکت ما و انقلاب اسلامی هیچ خللی وارد نمی سازد و مردم ما روز به روز علاقه مند تر می شوند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین