عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه
حجت الاسلام و المسلمین میرباقری:

توشه اصلی ماه رجب درک ولایت حضرت علی(ع) است

سخنران حرم بانوی کرامت با تاکید بر اینکه انسان در ماه رجب باید بیشتر به دنبال فرصت‌ها باشد، گفت: اگر بتوانیم اذکار این ماه را به‌خوبی درک کنیم می‌توانیم به محبت و ولایت امام علی علیه‌السلام برسیم و توشه ماه رجب در حقیقت ولایت و محبت حضرت علی علیه‌السلام است.
استاد پرهیزگار:

برداشت مسئولان از قرآن درباره مذاکره اشتباه است

یک استاد قرآن کریم با گلایه از برخی مسئولان مبنی بر تفسیر اشتباه آیات قرآن درباره مذاکره با دشمن گفت: آیه 56 سوره انفال توسط مسئولان درباره مذاکره دوباره با دشمن مطرح می‌شود، اما این تفسیر اشتباه است و پیامبر (ص) هیچگاه اجازه مذاکره مجدد با دشمنان را نداد.
دبیر علمی کنگره بزرگداشت حضرت آمنه(س):

دشمنی وهابی ها در توهین به پیامبر خاتم(ص) تمامی ندارد

در این سالها شاهد این هستیم که وهابیها در ادامه همان مسیری حضور دارند که غربیها و اروپایی ها در آن قرار گرفته و همه تلاش شان را برای هجمه و توهین علیه پیامبر اسلام و والدین ایشان بکار گرفته اند.

شهیدی که پای منبر شیخ حسین متحول شد+عکس

در آن شب، حاج حسین از صفای امام حسین (ع) و زهدش سخن می‌‌گفت و امیرحسین هم در عالم خودش در جستجوی معنویت حسینی پرواز می‌کرد و این گونه شد که آن شب، شب تولد دوباره‌اش شد.

مادر حاج محمود کریمی: مسئولان پا روی خون شهدا نگذارند

نشست رونمایی از کتاب «سید سقا» شامل خاطراتی از مرحوم سید فضل‌الله محمدی معروف به سید سقا به کوشش انتشارات مرد نو با حضور خانواده راوی، خانواده شهیدان جاویدالاثر حاج نقی کریمی و داود کریمی و اهالی فرهنگ و رسانه برگزار شد.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین