عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
3 صفحه
به دلیل عارضه گوش

حاج محمود کریمی تحت عمل جراحی قرار گرفت/ پرهیز از شش ماه مداحی

به‌تازگی و طی چندروز گذشته، عمل جراحی مهمی روی گوش ایشان انجام شد و پس از عمل هم، تشخیص دکترها این بود که دوره مراقبت پس از عمل باید ۶ تا ۷ ماه باشد تا گوش پدر از صدای زیاد محفوظ بماند. پس از بررسی‌های دیگر هم به ما گفته شد ایشان باید به‌طور مطلق از قرارگرفتن در معرض صداهای بلند مثل صدای بلندگو و جمعیت اجتناب کند.
حجت الاسلام ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد:

نگرش بسیج عجین با عقیده و ایمان است

بسیج نهادی برخاسته از انقلاب و نگاه عقیدتی است. نگرش بسیج عجین با عقیده و ایمان است.

خرابکاری شهرداری بندرعباس را جهادی‌ها جبران می‌کنند

با هم‌افزایی صورت گرفته میان گروه‌های جهادی و هیأت‌های مذهبی با محوریت گروه جهادی نورالرضا و موسسه خیریه حضرت رقیه(س)، برای تمامی خانواد‌ه‌هایی که در بندرعباس خانه‌هایشان تخریب شد، خانه احداث و به صورت کامل تجهیز می‌شود.

تغییرات در مدیریت خانه مداحان/ حاج محسن طاهری مدیرعامل شد

ماه گذشته حاج غلامرضا سازگار مداح و شاعر اهل بیت (ع) که در چندین دوره گذشته به عنوان رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت (ع) انتخاب شده بود با انتشار اطلاعیه‌ای در فضای مجازی از شرکت در انتخابات هیأت مدیره این مجموعه، انصراف داده بود.
وقف دل ؛ با مشارکت موسسه فرهنگی و سازمان اوقاف و امور خیریه

نماهنگ "جدایی" با صدای حاج مهدی رسولی

نماهنگ "جدایی" از مجموعه "وقف دل" با مشارکت موسسه فرهنگی عقیق و سازمان اوقاف و امور خیریه تولید شده است. این نماهنگ با صدای حاج مهدی رسولی و شعری از امیر سلیمانی تولید شده است.
باز نشر | گفت و گوی عقیق با پیرغلام اهل بیت(ع) حاج محسن عسکری

امام حسین(ع) شهید نشده که من مغازه زرگری باز کنم / خودشان اجازه داده اند نوکری کنیم

اوایل که شروع کردم به خواندن صدایم گیرایی نداشت. مجلس خراب کن بودم. یک بار یادم هست یکی از کفش جفت کن های هیات به من گفت: فلانی تو مجلس را خراب می کنی، از این هفته دیگر خودت نیا چون همه به من می گویند که بگو این آقا دیگر نیاید.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین