عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه
عقیق به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت (ع) منتشر می کند

اشعار وفات حضرت معصومه سلام الله علیها

به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات شهادت گونه ی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها عقیق تعدادی از اشعار آیینی رابه منظور استفاده ذاکرین اهل بیت منتشر می کند
عقیق به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت منتشر می کند

اشعار ولادت امام حسن عسکری (ع)

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت یازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت امام حسن عسکری (ع) عقیق تعدادی از اشعار آیینی را به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت منتشر می کند
مسئول گروه جهادی نورالرضا(ع) در گفت و گو با عقیق:

به زودی کلنگ ساخت خانه را می زنیم / عده ای برای توجیه ظلمشان کلیپ سازی می کنند

چند ساعتی از انتشار فیلمی تاسف برانگیز از تخریب خانه یک پیرزن در بندرعباس نگذشته بود که گروه جهادی هیئت نورالرضا (ع) تهران برای ساخت این خانه اعلام آمادگی کرد. مسئول این گروه جهادی در گفت و گویی با اشاره سابقه فعالیت های جهادی این هیئت آمادگی خود را برای ساخت خانه ای برای این خانواده اعلام کرد.
حجت الاسلام بی آزارتهرانی تولیت امام زاده صالح(ع) در گفت و گو با عقیق:

حرم امام زاده صالح(ع) به صورت محدود پذیرای زائران است

طبق هماهنگی به عمل آمده با ستاد کرونای استان تهران ، آستان مقدس امام زاده صالح (ع) در شرایط کرونایی تعطیل نشده و یکی از صحن های بیرونی حرم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پذیرای زائران و دلباختگان اهل بیت(ع) است.
به دلیل عارضه گوش

حاج محمود کریمی تحت عمل جراحی قرار گرفت/ پرهیز از شش ماه مداحی

به‌تازگی و طی چندروز گذشته، عمل جراحی مهمی روی گوش ایشان انجام شد و پس از عمل هم، تشخیص دکترها این بود که دوره مراقبت پس از عمل باید ۶ تا ۷ ماه باشد تا گوش پدر از صدای زیاد محفوظ بماند. پس از بررسی‌های دیگر هم به ما گفته شد ایشان باید به‌طور مطلق از قرارگرفتن در معرض صداهای بلند مثل صدای بلندگو و جمعیت اجتناب کند.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین