عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
3 صفحه

مرزهای ۴ گانه با عراق بسته است

جانشین فرمانده ناجابا بیان اینکه کشور عراق، آمادگی پذیرش زائران اربعین را ندارد،گفت: مرزهای چهارگانه کاملا بسته است و هیچگونه ترددی انجام نمی شود.
خبر خوش رییس بیمارستان خاتم الانبیا در گفت و گو با عقیق

دکتر کولیوند: استاد انصاریان به زودی ترخیص می شوند / بهبودی معجزه آسا با دعای خیر مردم

شب گذشته(جمعه شب)، با تشخیص پزشک معالج و تیم درمان، حاج آقا انصاریان از بخش مراقبت های ویژه به بخش عادی منتقل شده اند و الحمدلله حالشان خیلی خوب و رضایتبخش است. البته ایشان هنوز تحت درمان هستند که انشالله با دعای خیر مردم هرچه زودتر بتوانیم این مرد بزرگ و نعمتی که همواره از وجودشان استفاده می کنیم را ترخیص کرده و ایشان به زندگی عادی خود بازگردند."

اربعین امسال هیچ موکبی در مرزها نداریم

دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به نپذیرفتن زائر خارجی از سوی عراق در ایام اربعین، هیج موکبی در مرزها راه‌اندازی نمی‌شود و فعالیت موکب‌ها امسال متفاوت از گذشته و در قالب سه پویش خواهد بود.
عقیق به منظور استفاده علاقه مندان منتشر می کند

اشعار هفته دفاع مقدس

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و بزرگداشت مقام شهدای جنگ تحمیلی عقیق تعدادی از اشعار شاعران را به منظور استفاده علاقه مندان منتشر می کند

جنگ به «گردان چلوکبابی‌ها» هم احتیاج داشت!+عکس

در جبهه، همه رزمنده‌ها سلاح دستشان نبود. بعضی‌ها هم یک گردان راه انداخته بودند تا رزمنده‌ها را با غذای چرب و چیلی سورپرایز کنند. این گردان را یک سید اولاد پیغمبر (ص) کارگردانی می‌کرد و کارش، پختن چلوکباب برای رزمنده‌ها بود. اسمش: «گردان چلوکبابی‌ها»!

اهدای ماسک ریگان به هیئت‌ها

همراه اول به منظور تعظیم شعائر حسینی و خدمت به محافل مذهبی، اقدام به اهدای ماسک بهداشتی به هیئت‌ها و مساجد با مشارکت پایگاه خبری عقیق کرده است.
عقیق به منظور استفاده ذاکرین منتشر می کند

اشعار شهادت حضرت رقیه (س)

به مناسبت فرا رسیدن پنجم ماه صفر سالروز شهادت حضرت رقیه (س) عقیق تعدادی از اشعار آیینی را به منظور استفاده ذاکران و شاعران اهل بیت (ع) منتشر می کند
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین