عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه
سید حسن نصرالله:

در باب معرفی آیت‌الله صدر کوتاهی فاجعه‌باری رخ داده است

سیدحسن نصرالله گفت: از این آیت‌الله صدر درس اخلاص و صرف‌نظر از خود، محاسبات شخصی، پروتکل‌ها، ظواهر و همه چیز را باید بیاموزیم. این یکی از بزرگ‌ترین درس‌های اوست که تسلیم شدن، ذلت، توافق و حتی بی‌طرفی را نپذیرفت.
آیت‌الله نوری‌همدانی:‌

انسان‌ها چاره‌ای جز پناه بردن به خدا و آخرین حجت او ندارند

یکی از مراجع عظام تقلید در پیامی نوشت: بی‌شک جهان بشری امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه حضور آن منجی یگانه عالم هستی می‌باشد. انسان‌ها نیز چاره‌ای جز پناه بردن به خداوند سبحان و آخرین حجت او ندارند.
آیت الله علوی گرگانی:

مردم در شب نیمه شعبان برای دفع بلا و ظهور دعا کنند

آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید در پیامی از همه مؤمنان خواست با احیای شب نیمه شعبان با قرائت دعای کمیل و دعای فرج از خداوند متعال، رفع بلاها و آفات متوجه جامعه اسلامی مخصوصا بلای فعلی عالمگیر را درخواست کرده و برای ظهور حضرت مهدی(عج) دعاگو باشند.

ممنوعیت همه تجمعات نیمه‌شعبان

دبیر کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: ابلاغیه ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع به مناسبت اعیاد شعبانیه در قالب ایستگاه‌های صلواتی، جشن‌ها و مولودی‌خوانی به استان‌ها و دستگاه‌ها ارسال شده است.
حجت الاسلام سرلک:

راه خروج از بن بست ها و کم آوردن ها

کارشناس مذهبی، دعا و توسل را شاهراه خروج انسان از بن بست‌های روحی و کم آوردن‌ها دانست و گفت: عجز و ناتوانی دنیا در برابر ویروس کرونا، مشت ادعاهای ما را پیش خودمان باز کرد و نشان داد که فقط به خدا نیاز داریم.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین