عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه
حرف های صریح حجت الاسلام عالی در گفت وگوی زنده با عقیق :

مدیریت فشل و اشرافی درد مردم را نمی فهمد/ مشکل از انقلاب نیست ، از انتخاب است

حجت الاسلام عالی شب گذشته در گفت و گوی زنده با حجت الاسلام مصطفی کرمی بیانیه اخیر جمعی از اساتید حوزه و مبلغین درباره وضعیت اقتصادی کشور را تبیین کرد. این سلسله گفت و گو ها قرار در صفحه اینستاگرام عقیق ادامه داشته باشد.
گفت و گو با محمد اسداللهی شاعر و سبک ساز/ بخش پایانی

"سلام آقا" چگونه سروده شد؟

بیشتر بچه هیئتی ها با نوحه هایش خاطره دارند. نوحه هایی که تبدیل به خاطره جمعی بسیاری از هیئتی ها شده. سلام آقا ، کرب و بلا نبر ز یادم ، صلی علیک ملیک السماء و ده ها نوحه ماندگار دیگر که از حنجره مداحان شاخصی مثل کربلایی نریمان پناهی، کربلایی جواد مقدم، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی سیدرضا نریمانی و دیگر مداحان شنیده ایم و با آ نها سینه زده ایم و اشک ریخته ایم.
باز نشر | گفت و گوی عقیق با پیرغلام اهل بیت(ع) حاج محسن عسکری

امام حسین(ع) شهید نشده که من مغازه زرگری باز کنم / خودشان اجازه داده اند نوکری کنیم

اوایل که شروع کردم به خواندن صدایم گیرایی نداشت. مجلس خراب کن بودم. یک بار یادم هست یکی از کفش جفت کن های هیات به من گفت: فلانی تو مجلس را خراب می کنی، از این هفته دیگر خودت نیا چون همه به من می گویند که بگو این آقا دیگر نیاید.
گفت و گو با محمد اسداللهی ، مداح ، شاعر و سبک ساز | بخش دوم

فیلم| مداحان نباید از شهرت شعرا بترسند/ شعرا باید شأن خود را حفظ کنند

یک زمانی نزد حاج علی انسانی بودیم که یکی از دوستان شاعر ما شعری خواند و سپس همه به یکدیگر نگاه کردند! حاج علی گفت:" قشنگ این بود که همه حرف های شعر برای خودش بود، حتی اگر ضعیف بود..." به واقع یک شاعر باید با شعرخوانی و مطالعه مقتل، داستان و حتی رمان و غیره، هرچه بیشتر، زبانش را تقویت کند تا بتواند شعر را پرورش دهد.
گفت و گو با محمد اسداللهی ، مداح ، شاعر و سبک ساز | بخش اول

فیلم| برخی خواننده های پاپ از ملودی های نوحه ها استفاده می کنند/ نوحه "کرب و بلا نبر زیادم" چگونه ساخته شد

شاید عده ای ناراحت شوند و این موضوع با سلیقه آن ها جور نباشد اما من دوست دارم که گاها مانند همین کار "کرببلا نبر زیادم" که برگرفته از کار آقای اصفهانی است، از یک موسیقی استفاده کنم. من معتقدم اگر یک ملودی هیچ مشکلی نداشته باشد و به قول معروف آن ور آبی نباشد، اصلا استفاده از آن اشکالی ندارد.
حاج سید محمد جوادی در گفت و گو با عقیق:

فیلم| ماندگاری یک مداح به تبلیغات او نیست/ برای من نوکری مهم ست نه شهرت / حاج منصور تکرار نشدنی است

اگر خودت را با ویدیو، فیلم و با کلیپ مطرح کردی، بعد از صباحی که از تو فیلمی نیاید و یا حتی بیاید، آنقدر جوانتر‌هایی از تو خوش صداتر هستند که تو تمام شوی، اما اگر امام حسین (ع) به تو نگاه کند و نفس بدهد، حتی اگر ۸۰ سالت هم بشود و صدایی هم برایت نماند، اما باز هم تاثیر کلامت وجود دارد و تو هستی
دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با عقیق:

قوانین ستاد ملی کرونا برای هیئت ها منصفانه نبود / هیئت ها گره گشای مردم هستند / مدیریت هیئتی یعنی کار تشکیلاتی منظم + فیلم

برخی دستورالعمل ها شب آخر به دست هیاتی های می رسید اما با این حال خودشان را مکلف به رعایت تمام ضوابط می دانستند. ستاد مرکزی کرونا دستوراتی را داد و این دستورات برای همه جا بود ولی هیاتی ها به بهترین شکل دستورالعمل ها را رعایت کردند
حاج احمد بابائی در برنامه باب القبله(ویژه برنامه عقیق در اربعین ۹۹):

وظیفه شاعر، خروش مقابل فرعون های داخلی و خارجی است

احمد بابایی با حضور در برنامه باب القبله به بررسی تاریخی نقش شاعران در مقابله با استبدادها پرداخت و گفت : وظیفه شاعر بازگشت به فطرت خویش و خروش مقابل فرعون های داخلی و خارجی است. شاعر باید تکلیف خود را مقابل آرمان های فطری که خون سیدالشهدا برای آن ریخته شده مشخص نماید.
محمد فیلی در برنامه باب القبله (ویژه برنامه عقیق در اربعین ۹۹):

فیلم| سخت ترین لحظه بازیگر نقش شمر / برای بازی در مختارنامه دستمزد نگرفتم/ بزرگترین افتخارم نوکری امام حسین (ع) است

محمد فیلی با حضور در برنامه باب القبله از ارادتش به سیدالشهدا(ع) گفت . این بازیگر در این گفت و گو به مشکلات و سختی های بازی در نقش شمر پرداخت و گفت : افتخار می کنم اگر امام حسین (ع) مرا به نوکری اش بپذیرد. ویژه برنامه باب القبله هر شب ساعت 23 به صورت زنده از کانال عقیق در روبیکا و صفحه اینستاگرام عقیق پخش می شود.
حاج مهدی رسولی در برنامه باب القبله:

فیلم| خدا کند اربعین امسال قعود قبل از قیام باشد / ان شاءالله قضای اربعین امسال را با امام زمان (عج) به جا می آوریم

بخش هایی از گفت وگوی عقیق با حاج مهدی رسولی درباره اربعین امسال . برنامه باب القبله ویژه برنامه عقیق در ایام اربعین که هر شب ساعت ۲۳ به صورت زنده از کانال روبیکای عقیق پخش می شود.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین