عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به برگزاری آیین عزاداری در آستان ۲۳۵۱ امامزاده کشور، گفت: برپایی نماز جماعت ظهر و عصر مهم‌ترین بخش عزاداری در روز‌های تاسوعا و عاشورا است که در بقاع متبرکه انجام می‌شود.
عقیق: حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره برگزاری برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در بقاع متبرکه و امامزادگان کشور گفت: مهمترین برنامه روز تاسوعا و عاشورا حضور دسته‌های عزاداری در امامزادگان و بقاع متبرکه و اقامه نماز ظهر و عصر خواهد بود.

وی گفت: در این روز دسته‌های عزادارای برای عرض تسلیت به فرزندان اهل‌بیت (ع) از نقاط مختلف شهرها به سمت 2 هزار و 351 امامزاده حرکت می‌کنند و عزاداری در امامزاده‌ها انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف تأکید کرد: اقامه نماز جماعت ظهر روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این روز‌ها است که با همکاری هیئات مذهبی و هیئت امنای امامزادگان نماز جماعتی باشکوه برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل تقویت باورهای دینی و تبیین قیام عاشورا در بین عموم مردم، تبیین جایگاه حکومت اسلامی و نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی، ایجاد بصیرت عاشورایی با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل و بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و روشنگری نسبت به خرافات و انحرافات را از اهداف طرح سوگواره بصیرت عاشورایی عنوان کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین