عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
وصیت‌نامه شهید تازه تفحص شده:
در وصیت‌نامه شهید تازه تفحص شده تهران، ابوالفضل کلهر آمده است: هر فردی شایسته مجاهد بودن نیست. خداوند این در را به روی دوستان خاص خویش گشوده است.
عقیق:شهید "ابوالفضل کلهر" متولد سال 1345 در تهران بود. او در سال 61 به صورت داوطلبانه در عملیات رمضان شرکت کرد و در منطقه شرق بصره به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید 17 ساله در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت. طی عملیات اخیر تفحص پیکر مطهر این شهید توسط اعضای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف و توسط پلاک شناسایی و احراز هویت شد. متن وصیت نامه این شهید در ادامه می‌آید:
به نام خداوند بخشنده مهربان
و نپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند مرده اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.
سخنم را با این آیه شروع می‌کنم: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
پس از عرض سلام به شما مادر گرامی و پدر بزرگوارم و برادر و خواهران عزیزم چند کلمه صحبت با شما دارم.
ای مادر و پدر بزرگوارم می‌گویم به شما بشارت باد که خداوند این سعادت را نصیب شما کرد که فرزندتان جان ناقابل خود را برای به پیروزی رساندن این انقلاب اسلامی هدیه کرد. پدر و مادر عزیزم شما ناراحت نباشید که این امتحانی است که خداوند می‌خواهد از شما بعمل بیاورد. شما باید در این امتحان الهی به پیروزی برسید.
ای مادر و پدرم برای من گریه نکنید چون این امانتی بوده است که به شما تحویل داده حالا شما هم صحیح و سالم و با افتخار تحویل او می‌دهید. مادر و پدر بزرگوارم همیشه در کارهایتان فقط هدفتان خدا و امام باشد تا بتوانید در این کارهای خیر موفق باشید. خانواده بزرگوارم به گفته قرآن، نماز، این شیوه الهی را به پا دارید اگر بدانید نماز کارخانه انسان سازی‌ست و این نماز است و این قرآن است که عشق به اسلام و خدا و عشق به شهادت را نزدیک و نزدیک تر می‌کند.
مادر عزیزم بدان که حجاب تو سنگر توست و مشتی محکم بر دهان منافقین علیه خلق می‌باشد و مادر من از تو می‌خواهم که از کوچکی خواهرانم را به خواندن نماز به پادارید و با حجاب اسلامی خیلی محکم تربیت کنید تا بتوانند برای این جامعه اسلامی و انقلابی مفید باشند. پدرم از کوچکی، برادرم را به خواندن نماز، قرآن و فعالیت در مسجد به پا دار تا بتواند راه مرا ادامه دهد. همچون محسن و موسی شمس، ای پدر و مادر بزرگوارم امیدوارم که مرا حلال کنید چون من نتوانستم برای شما فرزندی خوب و شایسته شما باشم.
امیدوارم همیشه از امام امت خمینی بت شکن اطاعت کنید. امیدوارم همیشه به بهش زهرا بروید امیدوارم برای همیشه قرآن بخوانید مخصوصا سوره والعصر، سلام مرا به تمام دوستان و آشنایان برسانید مخصوصا به برادران گروه مقاومت پایگاه ابوذر. مادرم بدان که جنازه من باید از مسجد سپه سالار حسین(ع) تشییع شود. مادرم سر خاک من بگویید علم و چلچراغ لازم نیست و ای برادران و خواهران مسلمان انقلابی این میعادگاه عبادی سیاسی یعنی نماز جمعه را هرگز فراموش نکنید و همیشه اطاعت از امام یادتان نرود.
و سخنم را با این آیه تمام می‌کنم که این شرح چند جمله از یک خطبه نهج البلاغه می‌باشد: ان الجهاد باب من ابواب الجنه فتح الله الخاصه اولیاء: همانا جهاد دری از درهای بهشت است. دریست که خداوند این در بهشتی را به روی همه کس نگسترده است. هر فردی لیاقت ندارد که باب الجهاد به رویش گشوده شود. هر فردی شایسته مجاهد بودن نیست. خداوند این در را به روی دوستان خاص خویش گشوده است پس ما کاری کنیم که از دوستان خاص او باشیم و در جهاد و شهادت بر روی ما باز شود.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.
درود بر خمینی بت شکن
ما همه سرباز توایم خمینی
گوش به فرمان توایم خمینی


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین