عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۹۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:
حجت الاسلام قمی با تاکید بر لزوم شناخت نظام اولویت‌های رهبر انقلاب، گفت: اسلام انقلابی، نبوی، عاشورایی، فاطمی و علوی را به مردم عرضه کنیم.
عقیق:نشست فصلی مسئولان کانون مداحان و شعرای آئینی استانها صبح امروز؛ سیزدهم شهریور در سالن اجتماعات معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان آغاز به کار کرد.

در بخشی از این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی با بیان اینکه از این که مدال نوکری خادمان اهل بیت (ع) به گردنم افتاده خیلی مبتهج و ذوق زده ام و به آستان آسمان سر می‌سایم، گفت: یکی از نکات ضروری این است که ما با نظام اولویت‌های رهبر انقلابمان برای پیشبرد جامعه نسبتی برقرار کنیم. اگر حضرت آقا می‌فرمایند اقتصاد مقاومتی، منِ مادح،ذاکر و نوکر اهل بیت(ع) باید بتوانم این پرچم را در حد خودم پیش ببرم و این مساله را برای جامعه مخاطبین و مستمعین خودم جا بیندازم.

وی تصریح کرد: امروز شرایط خاص و ویژه‌ای داریم و این شرایط را باید با ایستادگی مردم پشت سر بگذاریم. مردم باید بایستند تا آینده‌های روشنی را پیش رو داشته باشیم. مردم علاقمند به سیدالشهدا هستند، علاقمند به پیامبر اعظم (ص) و اسلامند. اقتصاد مقاومتی فرع بر مقاومت است. اگر انسانهای مقاومی باشیم می‌توانیم اقتصاد مقاومتی را هم رقم بزنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی این راهی ندارد غیر از اینکه اسلام ناب محمدی، اسلام انقلابی، اسلام اصیل، اسلام نبوی،عاشورایی، علوی و فاطمی را به مردم عرضه کنیم. مردم تحت لوای امام حسین (ع) می ایستند. مادحان و مبلغان و شاعران؛ همه ما باید در این زمینه اهتمام داشته باشیم.

وی در ادامه به بحث و تبادل نظر با مسئولان کانون مداحان و شعرای آئینی استانها پیرامون شرایط امروز جامعه و انقلاب اسلامی پرداخت.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین