عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۶۵۱
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
حدود 86 هزار نفر حجاج کشورمان روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم ذی الحجه باید از منا به سمت جمرات حرکت کنند و به رمی جمرات بپردازند.
عقیق:حجاج کشورمان بر اساس مسیرهای اعلام شده در حال حرکت هستند. حجاجی که در منا حضور دارند و قصد عزیمت به جمرات را دارند، ابتدا از زیرگذر سمت چپ چادرهای منا به خیابان ۲۳ وارد می‌شوند و بعد از عبور از خیابان ۲۳ ، از سمت راست به خیابان ۲۰۲ وارد می‌شوند و این خیابان را تا انتها طی می‌کنند.

حجاج از سمت چپ انتهای خیابان وارد خیابان ۲۱۹ می‌شوند و بعد از طی مسافت ۹۰ متری وارد خیابان سوق العرب می‌شوند و به سمت راست یعنی سمت جمرات حرکت خواهند کرد.

طول این خیابان تا جمرات نیز حدود یک کیلومتر و ۸۰۰ متر خواهد بود که حجاج بعد از طی این مسافت به جمرات رسیده و رمی جمره را انجام می‌دهند.

حجاج کشورمان بعد از انجام عمل رمی جمره، از کنار ستون ۵۸ وارد خیابان ملک فیصل می‌شوند که بعد از عبور از مسجد خیف و بعد از طی مسافت ۲ کیلومتری از کنار طریق مشاط(مسیر پیاده)به پل ملک عبدالله می‌رسند.

بعد از اینکه پل ملک عبدالله را پشت سرگذاشتند باید از مسیر مشاط وارد خیابان ۲۳ شوند که بعد از عبور از تقاطع خیابان جوهره و سوق العرب از سمت راست زیرگذر مخصوص چادرهای ایران وارد منطقه چادرهای منا می‌شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین