عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
معاون ستاد عملیات مکه مکرمه عنوان کرد:
معاون ستاد عملیات مکه مکرمه با بیان اینکه طرف سعودی نقشه و جدول حرکت زائران کشورمان از منا را تحویل داده است، گفت: از زائران درخواست داریم تا با مدیران کاروان‌ها برای حرکت به جمرات همکاری کنند.
عقیق:ناصر حویزاوی معاون ستاد عملیات مکه مکرمه با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ریزی‌های ستاد عملیات مکه به سمت ایام تشریق سوق داده شده است، اظهار داشت: واحد مسکن چادرهای عرفات را تحویل داده و واحد تدارکات نیز آب و برق را به عرفات منتقل کرده است. برنامه‌ریزی برای تحویل وسایل نقلیه به مجموعه‌ها و استقرار هیات پزشکی هم انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرف سعودی نقشه و جدول حرکت زائران از منا تحویل داده است، افزود: طبق این جدول، زائران باید در قالب گروه‌های ۲۵۰ نفره به سمت جمرات حرکت کنند تا در مسیر حرکت ازدحام ایجاد نشود.

حویزاوی در ادامه خاطرنشان کرد: مسیر رفت زائران از چادرهای منا به جمرات خیابان ۲۰۲ سوق العرب و مسیر برگشت هم خیابان ملک فیصل است. از زائران نیز درخواست داریم تا با مدیران کاروان‌ها برای حرکت همکاری کنند زیرا اجرای مناسب برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام تشریق، منوط به همکاری زائران است.

معاون ستاد عملیات مکه همچنین با توصیه به زائران نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در ایام تشریق گفت: رعایت بهداشت تاثیر مهمی در تامین سلامت زائران دارد و خواهش ما از زائران این است که حتما نکات بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش فارس، امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ زائر ایرانی در مناسک حج ۹۷ حضور دارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین