عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
دوشنبه ۲۲ مردادماه؛
کتاب«الف لام خمینی» دوشنبه (۲۲مردادماه) در راستای برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به همت موسسه خانه کتاب رونمایی می شود.
عقیق:آئین رونمایی از کتاب«الف لام خمینی» دوشنبه (۲۲مردادماه) با حضور جمعی از اهالی قلم و مسئولان فرهنگی در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری برگزار می شود.

در این مراسم محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی و هدایت‌الله بهبودی نویسنده اثر حضور دارند.

کتاب «الف لام خمینی» از سوی موسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی منتشر شده است و با معرفی خاندان امام خمینی آغاز می شود و سیر زندگی روح الله را از تولد، نشو و نما، تحصیل در زادگاه، ادامه درس آموزی در اراک و مهاجرت به حوزه علمیه قم پی می گیرد.

این زندگینامه را  می توان به دو بخش کلی تقسیم کرد. اول، زندگی علمی حضرت روح الله خمینی در قم که بیش از چهل سال از عمر او را در بر گرفت. امام خمینی در این چهار دهه درس گرفت، درس داد، نوشت و ماترک چشمگیری از منشورات و شاگردان به جا گذاشت. دوم، زندگی سیاسی حضرت امام است که از اواسط سال ۱۳۴۱ شمسی آغاز می شود و با فراز و نشیب های فراوان شانزده سال بعد، به پیروزی نهضت اسلامی در سال ۱۳۵۷ می رسد.

چاپ اول «الف لام خمینی» با ۱۱۵۷ صفحه در یک جلد شامل یادداشت ناشر، یادداشت نویسنده، ۱۸ فصل، فهرست اعلام و بهای ۶۰هزار تومان منتشر شده است.

علاقمندان برای حضور در آئین رونمایی از کتاب «الف لام خمینی» می توانند دوشنبه (۲۲ مردادماه) ساعت ۱۷ به پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفرجنوبی، سالن همایش های پژوهشکده فرهنگ،هنر و معماری مراجعه کنند.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین