عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۸۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
اولین مراسم سالگرد شهادت پاسدار شهید مدافع حرم «محسن حججی» روز پنجشنبه هجدهم مردادماه از ساعت پنج عصر با حضور هیات‌های مذهبی سراسر کشور به میزبانی یادمان شهدای نجف آباد برگزار خواهد شد.
عقیق:اولین مراسم سالگرد شهادت پاسدار شهید مدافع حرم «محسن حججی» روز پنجشنبه هجدهم مردادماه از ساعت پنج عصر با حضور هیات‌های مذهبی سراسر کشور به میزبانی یادمان شهدای نجف آباد برگزار خواهد شد.

در این برنامه که اجرای آن را ستاد مردمی بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان بر عهده دارد، حجت الاسلام علیرضا پناهیان سخنرانی می کند و حاج مهدی سلحشور و کربلایی سید رضا نریمانی مداحی خواهند کرد.

همچنین مراسم دیگری نیز با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی حاج مهدی سلحشور و کربلایی سید رضا نریمانی روز پنج شنبه از ساعت 21 به همت هیئت فدائیان حسین (ع) در مسجد محمدیه اصفهان برگزار شد.

جمعه نوزدهم مردادماه نیز مراسم دعای ندبه با سخنرانی و مداحی حاج سعید حدادیان در کنار مزار شهید حججی برگزار خواهد شد که این برنامه به صورت زنده از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

مسوولان در تلاش هستند سالروز شهادت یا تشییع جنازه شهید حججی را به عنوان روز ملی شهدای مدافع حرم در تقویم مناسبت ها ثبت کنند.

در مهر ماه سال جاری نیز به مناسبت اولین سالگرد تشییع و تدفین این شهید مدافع حرم، ویژه برنامه هایی در نجف آباد برگزار خواهد شد.
ا




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین